網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月11日 星期一

陳嘉桓:未打算結婚!陳嘉桓去黃宗澤屋企拜年 __,陳嘉桓,黃宗澤,

藝人陳嘉桓(Rose)今年應節地學整豬仔湯圓賀年,寓意「團圓」好意頭。對於第一次整湯圓,她覺得十分有趣,更有意在豬年進修廚藝,期望自己能入得廚房,出得 ...


藝人陳嘉桓(Rose)今年應節地學整豬仔湯圓賀年,寓意「團圓」好意頭。對於第一次整湯圓,她覺得十分有趣,更有意在豬年進修廚藝,期望自己能入得廚房,出得廳堂,從而結識到另一半。她今年農曆年會與家人度過,問到會否到緋聞男友黃宗澤(Bosco)家中拜年?她透露正等待擔任搞手的Bosco召集:「通常都係一大班人開Party,不過我見佢隻腳未好番,應該冇得煮嘢食畀我哋食」曾揚言希望25歲結婚生子,但她已26歲所以暫時打消呢個念頭,更笑謂自己已成「辣媽」:「我講嗰個廿五歲結婚已經過咗去啦,好在細細佬依家3歲,完全滿足到我湊細路仔嘅欲望,因為到依家仲有好多人以為細細佬係我個仔㗎!」

她有份參演的網劇《反黑2》即將開拍,為了角色需要,連農曆新年期間都要減肥,她直言:「第二季我有要求唔會再增肥,依家我有控制食量同做運動,所以要食幾多,做番幾多運動囉!」

場地:Cookology


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!