網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月11日 星期一

朱慧敏:避談朱慧敏 彭懷安自稱單身:繼續做衰人 __,Eddie,彭懷安,朱慧敏,

藝人彭懷安與朱慧敏情路波折,多年來離離合合,彭懷安被爆不時玩失蹤,之後又情深指自己為他們的愛情努力過,引來朱慧敏不滿,令女方心死怒斥:「謊話連篇!」彭 ...


藝人彭懷安與朱慧敏情路波折,多年來離離合合,彭懷安被爆不時玩失蹤,之後又情深指自己為他們的愛情努力過,引來朱慧敏不滿,令女方心死怒斥:「謊話連篇!」

彭懷安今午在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。對於被朱慧敏指「謊話連篇」、玩失蹤及向外公布「喜訊」等指控一概避談不作回應,也不願解釋,還自嘲一向做開衰人。問到與朱慧敏的關係?他說:「唔回應。(朱慧敏話你謊話連篇?)唔回應喇,其實所有嘢都唔想講咁多。(有冇同朱慧敏見面、聯絡?)都唔回應喇,所有關於呢方面嘅感情事都唔回應。」

彭懷安早前憑劇集《大帥哥》中的反派「麥先根」成功出位,問到可擔心事件影響形象?他笑說:「我一路都做開衰人,所以都冇乜影響。(唔解釋一吓?)唔解釋啦。(依家感情狀況?)都係一個人,感情事冇諗,都係做嘢先,依家拍緊《開心速遞》同《極道怪咖》,兩套都係做衰人,哈哈。(怕唔怕被定型?)唔怕,如果觀眾都覺得我做得幾似衰人嘅話,都係一件好事,可能係另一條血路,衰人亦有好多種,遲啲會上吓堂學習演技。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!