掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

陳茵媺:返港前最後一日!陳茵媺遇示威加食物中毒 __,陳茵媺,

最近同老公陳豪去咗西班牙過二人世界嘅陳茵媺(Aimee),連日都喺社交網晒靚相,不過喺準備返港時,今日凌晨佢透露食物中毒呀!佢喺Instagram上載 ...


最近同老公陳豪去咗西班牙過二人世界嘅陳茵媺(Aimee),連日都喺社交網晒靚相,不過喺準備返港時,今日凌晨佢透露食物中毒呀!

佢喺Instagram上載咗段片,佢話喺所住嘅酒店出面發生示威,但就話「Luckily we headed back to our hotel bc I got food poisoning.」因為咁啱佢食物中毒,所以已經返咗酒店休息,但不幸嘅係佢要不斷進出廁所。而佢哋返香港時,佢喺機上仍然覺得好唔舒服,不過佢再報平安話已經返到屋企,好番好多喇!

未幾,佢再上載一張喺當地影嘅自拍,留言話會掛住同老公旅行時嘅每一日,仲形容陳豪係「sexy beau」,依家會重拾媽媽嘅職責,不過對佢嚟講係小菜一碟咁話!網民都叫佢好好休息吓,唔好咁chur呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!