掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

陸浩明爆大鑊指麥明詩好飢渴!馮盈盈加多腳:佢永不滿足 愈嚟愈餓 __,陸浩明,馮盈盈,麥明詩,

陸浩明(6號)、馮盈盈(FYY)真係好衰,趁麥明詩唔喺度就成日擺佢上枱討論,最近有集《#後生仔傾吓偈》更以「老實說」為題,要大家誠實講出對麥明詩嘅印象 ...




陸浩明(6號)、馮盈盈(FYY)真係好衰,趁麥明詩唔喺度就成日擺佢上枱討論,最近有集《#後生仔傾吓偈》更以「老實說」為題,要大家誠實講出對麥明詩嘅印象,而6號更老實不客氣咁用「飢渴」嚟形容佢添。

麥明詩公開過嘅戀愛對象只有林作一位,但佢入行之後都有過唔少追求者,例如吳業坤、余德丞、何浩文等等,可惜無一位成功。唔通麥明詩唔想拍拖?6號就爆大鑊指其實麥明詩好渴望愛情,仲沉迷交友app添:「我覺得飢渴係形容麥明詩㗎,佢真係好飢渴!佢對愛情飢渴就大家都知,又係個玩交友app嘅KOL,有啲咩新app佢都試過晒,知道晒好唔好玩。」FYY更補充:「即係佢永遠都唔覺得滿足,個人愈嚟愈餓,導致佢咁大食呀!」

面面俱圓嘅6號之後當然有兜一兜啦,話麥明詩係「多方面」飢渴:「對於人生,所有慾望、金錢、朋友等等佢都係飢渴嘅,對知識追求都好飢渴,佢就係Steve Jobs啲friend嚟嘅,stay hungry。」6號咁識講嘢,難怪FYY引述網民說話,指6號係刷鞋仔啦。


鍾意就快D Share啦!