掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

簡淑兒@少女標本:狂去旅行冇嘢撈?簡淑兒去向未明家姐擔心 __,簡淑兒,

藝人簡淑兒出席職安健活動,表示小時候都有參加這些畫畫比賽,但上台攞獎時總會腳震,到現時都上台仍會驚:「真係唔知點解,對鏡頭我冇嘢,但一多人就會咁,依家 ...


藝人簡淑兒出席職安健活動,表示小時候都有參加這些畫畫比賽,但上台攞獎時總會腳震,到現時都上台仍會驚:「真係唔知點解,對鏡頭我冇嘢,但一多人就會咁,依家上台都會手震,控制唔到,就算入咗行都係咁。」講到近況,她表示最近放大假,剛剛與朋友去完日本旅行回來,月尾或下月頭會回美國探家人兼旅行:「因為想同陳婉衡夾吓,佢返加拿大,我就諗住叫佢過嚟一齊玩。」

自嘲似松鼠

講到有傳她因拒絕與經理人續約,所以遭公司雪藏,又有傳遭無綫封殺,問她最近經常去旅行,是否少了工作做?她表示:「我都有嘢做嘅,早幾年好chur,成日做嘢冇乜放假,依家就一次過放番晒啲大假,之後就又嚟過啦。(收入有冇影響?)都ok,我成日話自己似松鼠,會儲埋好多,返工嗰陣冇時間使錢,一放假就會使晒,見倉底又繼續努力。」

家姐爭畀錢

她亦謂跟經理人的合約4月尾、5月到期,問到去向如何?她謂:「仲傾緊呀,唔知原來咁多嘢要傾。(定會唔會索性簽畀無綫?)未決定,仲傾緊。」問到可被合約搞到很煩?她坦言:「之前新年都有,都有同屋企人傾,佢哋都話好多嘢擔心唔嚟,唯一係做好手頭上工作,有時同家姐食飯佢都話爭住畀錢,好似驚我冇收入咁,但放心,我有做嘢嘅,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!