掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

【暫時封肚喇】Lynn開心湊孖女 幸福生活寫滿臉 __,Lynn,熊黛林,

採訪:羅慧敏/攝影:陳俊強/ 攝錄:馮嘉銘
熊黛林(Lynn)在模特兒界拼搏20年,大前年終踏入人生另一階段,嫁個有錢人,去年還誕下一對可愛孖女,幸福就是Lynn的動力,現時,她視當母親為首要任 ...


熊黛林(Lynn)在模特兒界拼搏20年,大前年終踏入人生另一階段,嫁個有錢人,去年還誕下一對可愛孖女,幸福就是Lynn的動力,現時,她視當母親為首要任務,兼顧工作,與時並進。



這位南京姑娘憑近180米身高當上天橋模特兒,06年毅然隻身來港發展,火速紅爆模界,她走過天橋、拍攝電影、演真人騷,多元發展,近年終於找到真愛,嫁予百億家族後人郭可頌,並誕下一對可愛孖女Kaylor與Lyvia,由名模搖身一變成為闊太,在港落地生根。



去年是Lynn的豐收年,當上媽媽,她直言感覺很不一樣,Lynn說:「2018年係我人生好大嘅豐收年,我生咗兩個女兩個咁得意,對於我嚟講,我嘅角色由一個女仔變成一個媽咪,我嘅任務更加重大,人生更加充實。以前唔使返工嗰陣時我會喺屋企扮吓靚,上吓網,同老公出去食吓飯,好舒服,而家變咗唔使做嘢嘅時候仲辛苦,由朝忙到晚,夜晚可能仲要起身照顧,好忙好充實!但係好開心、好幸福嘅!」



其實Lynn名副其實是廿四孝媽媽,談到湊女經她總是滔滔不絕,話題總離不開兩位寶貝女兒,幸福二字掛於臉上,Lynn照顧女兒事事親力親為,她說:「夜晚都有姨姨照顧,但係姨姨始終都要放假,都有需要我自己照顧嘅時候,工人姐姐我就一定唔會放心畀佢湊,唔係話佢唔專業,而係我過唔到自己嗰關,我會覺得咁細BB,自己照顧會放心啲,我個人係咁緊張嘅,所以夜晚一聽到喊就即刻彈起身,好凍嘅天氣,我會連拖鞋都唔着,褸都唔披一件,就即刻衝去隔籬,因為我起遲咗,另一個又會被嘈醒,咁就好大鑊。」



流感肆虐,Lynn也相當緊張,早前孖女不幸患上腸胃炎,Lynn極之心痛,她說:「而家會少啲去人多嘅地方,之前佢哋病咗,可能係去咗會所嘅兒童天地玩,好多小朋友一齊玩,佢哋摸完嘢又放入口,返嚟就病嘞,腸胃炎,又屙、又發燒,一個完咗就另外一個,跟住又傳番畀另一個,反反覆覆,夜晚肚痛,凌晨喺度喊,當時成家人醒晒,真係好肉赤,而家已經好番,呢輪唔敢去咁多小朋友嘅地方。」



能夠陪伴一對B女成長,Lynn認為這是一大樂事,她對女兒的期望很簡單,Lynn說:「佢哋日日都學識嘢,嘩!真係好開心呀!係我教㗎!我好想佢哋好開心咁樣成長,同埋喺冇乜壓力嘅情況下去學習、做嘢,我自己咁多年嚟做嘢係好大壓力、好辛苦!我唔想佢哋咁辛苦,開心啲,唔使佢哋大富大貴,只係想佢哋開心同健康,係好簡單嘅嘢。」



Lynn又不時請教姑奶郭可盈,她說:「一齊食飯嗰陣時成日會傾,見到佢都冇畀壓力津津(可盈囡囡暱稱),都會鼓勵佢做自己鍾意嘅嘢,去學習,我覺得咁先係最好。而我同老公諗法差唔多,唔使科科考第一,你合格就得!你開心就得!你鍾意學乜就學乜,唔鍾意嘅唔會迫你。」有考慮再生嗎?她說:「暫時唔會嘞!好辛苦!而家夠㗎嘞!而家會好享受,但嚟多個我唔得嘞!搞唔掂!」



Lynn是工作狂,在老公的支持下,她專心湊女之餘亦繼續兼顧工作,希望取得平衡,她說:「當然屋企會重要啲,不過始終要有自己事業。我一路都有工作,而家多咗拍廣告、影相,時間比較輕鬆啲,嚟緊我都會拍戲、出騷,遇到好鍾意劇本好多嘢都可以犧牲,咁老公可以帶兩個女嚟探我呢!老公都支持,唔做嘢會冇晒自信,我覺得好唔似我,最緊要係連同老公嘅共同話題都冇,咁就好易有問題發生,我辛苦命嚟,鍾意辛苦!」



Lynn跟老公前年開創運動服裝生意,問她未來會繼續有新挑戰?她說:「暫時做番媽咪呢個角色先,因為覺得仲未做得好好,仲係學習嘅階段嚟,慢慢嚟,我都鍾意喺社交網站寫低BB嘅趣事、影低佢哋啲相,同人分享吓,多嘅話唔排除可以出本書,紀錄吓佢哋成長經歷。都有人搵我哋拍嘢㗎,不過暫時太細個,未適應,等大個啲先。」



髮型:Chris @ilcolpo platinum

化妝:Ivan Lee

服裝及配飾:Max&Co、OceanX Watch



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



採訪:羅慧敏/攝影:陳俊強/ 攝錄:馮嘉銘  Lynn自認辛苦命,湊孖女同時會工作,但仍相當滿足。 Lynn自認辛苦命,湊孖女同時會工作,但仍相當滿足。
 Lynn覺得工作令自己有自信,與老公有更多話題。

Lynn覺得工作令自己有自信,與老公有更多話題。
湊孖女比想像中辛苦,Lynn說開工反而更輕鬆。

湊孖女比想像中辛苦,Lynn說開工反而更輕鬆。
 話題離不開湊女,上次兩女輪流病,令Lynn

話題離不開湊女,上次兩女輪流病,令Lynn
(ig圖片)

(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!