掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

【娛樂人物】53歲單親靚媽 憶離婚瀕崩潰羅霖:希望有個伴 __,羅霖,

現時53歲的羅霖雖然回復單身,但有愛犬相伴,令她如添了一個女兒。
現時53歲的羅霖雖然回復單身,但有愛犬相伴,令她如添了一個女兒。現年53歲的羅霖與前夫劉坤銘離婚六年,母兼父職照顧三名兒子,她要肩負起兒子的學費和生活 ...


現年53歲的羅霖與前夫劉坤銘離婚六年,母兼父職照顧三名兒子,她要肩負起兒子的學費和生活費,即使多艱難,她堅決要撐下去。羅霖日前接受《蘋果》專訪,她痛憶離婚時,曾令她情緒崩潰,更因此懷疑宗教,現在單身的她雖然有愛犬相伴,但隨着兒子逐漸長大,她坦言:「都希望有個伴。」

相關新聞:狗望高處 訓練愛犬變醫生

有「美魔女」之稱的羅霖,與前夫劉坤銘結婚16年,育有三子,2013年離婚後,羅霖決意展開新生活,她三年前坦承跟內地男J君相戀,他們雖去到求婚階段,最後竟分手收場。現在感情空白的羅霖,最近養了一隻狗女棉花糖,母女情誼,令她感覺寵物感情沒這樣「化學」。羅霖日前接受《蘋果》專訪,她有感而發說:「人會變,狗唔會變。愛情嗰啲好難講,唔係只係婚姻,以前拍拖都會,可能好愛,但係某啲原因,性格唔啱會分開、有第三者介入分開,感情嘅嘢我覺得冇永恒,但同狗就可以永恒,佢永遠都淨係得我一個。」



羅霖與劉坤銘育有三子,兩人在13年離婚後,她即母兼父職照顧兒子。資料圖片 羅霖與劉坤銘育有三子,兩人在13年離婚後,她即母兼父職照顧兒子。資料圖片
羅霖16年與年輕富二代J君撻着,更曾被求婚,可惜在去年分手收場。資料圖片

羅霖16年與年輕富二代J君撻着,更曾被求婚,可惜在去年分手收場。資料圖片

「佢哋要錢先搵我」

提到前夫劉坤銘再婚,可會令羅霖倍加感慨?她想了想說:「對我嚟講冇感慨,我咁嘅年紀,好多嘢已睇淡,係三個仔會唔開心,我𠵱家暫時冇諗呢樣嘢,等啲仔獨立咗,可以大學畢業做嘢,我先諗呢一方面,啲仔大咗唔知仲有冇人追呢,但都希望有個伴。」

羅霖表示34年前,當時19歲的她瞞着媽咪買了一隻魔天使回家:「媽咪鼻敏感唔畀我養,我買咗返屋企,同阿媽講:『人哋送畀我嘅生日禮物』,媽咪話:『千祈唔好畀我見到佢』,但一個禮拜後,隻狗同我媽咪瞓㖭,完全冇敏感,媽咪好錫佢。」第一隻愛犬更陪羅霖度過16年,包括她結婚和生子:「佢好乖,可以同佢傾心事,開心唔開心佢都知。有時我唔開心流眼淚,佢又舔我啲眼淚,好有性,到佢最尾嗰兩年,有糖尿病,都要去狗醫院吊鹽水。佢過身嗰陣,我同阿媽都喊咗成個月,阿媽後尾仲有少少抑鬱症,因為我阿媽同佢太親密,好似冇咗個伴咁。」

已有三子的羅霖,家中陽盛陰衰:「我三個仔投票,以前兩個哥哥成日話日後一定要生女,我當年冇得揀生仔定生女,所以狗我一定揀女仔,可以幫佢扮靚,完成咗我有女嘅心願。」愛犬更治癒羅霖心靈:「我心情低落嗰陣,佢幫助我好多,啲仔都開心咗。有時我壓力大瞓唔到,擺佢喺床邊,佢啲鼻鼾聲,我會覺得好搞笑。狗同人係有分別,小朋友要付出好多愛、包容同忍耐。但係狗,係佢付出多過我付出,例如我去街,佢會去門口等我,因為佢淨係得我一個,𠵱家啲仔好難會咁對我,佢哋要錢先搵我。人同狗一樣,在生之年要愛佢哋多啲,唔好等佢哋走咗先後悔。」

相關新聞:【蘋聞重溫】鄺美雲視愛犬如子



遊耶路撒冷時,羅霖揹上十字架走耶穌走過的路,令她感觸良多。

遊耶路撒冷時,羅霖揹上十字架走耶穌走過的路,令她感觸良多。
身為基督徒的羅霖(右二)與一班教友,去年在約旦河再次受洗。

身為基督徒的羅霖(右二)與一班教友,去年在約旦河再次受洗。

遊聖城克服挑戰

身為虔誠基督徒的羅霖,去年底曾到以色列「聖城」耶路撒冷朝聖,她還嘗試揹着十字架行聖城,再在約旦河受浸,她反思良多:「因為我六年前經歷過離婚,我曾經懷疑過宗教,亦都有祈禱問神,點解咁多難題,可唔可以唔畀我,已經承受唔到、會崩潰。」以色列之行令羅霖體驗良多:「尤其係揹住十字架,行返耶穌釘十字架行過嗰段路,十字架重20、30磅,高過人,揹到膊頸瘀晒,揹咗大概三分之二嘅路,當時我喺心入面禱告就話:『我明白我哋呢啲苦難,同你相差太遠。』所以我有工作就更加努力去做,會克服每一日。 」

採訪:唐如

攝影:葉君海

髮型:Jay Cheung

化妝:Peggy Tsui makeup & styling

場地提供:香港寵物專業學院




鍾意就快D Share啦!