網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月1日 星期五

【來港打疫苗之後....】「玉蒲團」藍燕請朋友食吉品鮑慶祝 __,藍燕,

藍燕去年大豐收,憑電影《藍色金魚》獲加拿大「紅楓葉獎」「最佳女主角」獎座,在戲中飾演失憶女子獲得好評,其後又憑電影《特區》奪《第二屆中韓國際電影節》「 ...




藍燕去年大豐收,憑電影《藍色金魚》獲加拿大「紅楓葉獎」「最佳女主角」獎座,在戲中飾演失憶女子獲得好評,其後又憑電影《特區》奪《第二屆中韓國際電影節》「最佳女配角獎」。難得有幾日假期,她日前來港打疫苗針,向來圈中朋友多,今次來港,她又請好朋友一齊食飯,補祝她奪得國際獎項,榮升影后。

經常美國、北京和上海三個地方走動,藍燕表示每次來港都找朋友聚舊,其中一位是唐貝詩,她說:「佢之前嚟上海,都會搵我,我哋兩個女仔有好多嘢傾。今次嚟香港梗係搵佢食飯,因為我攞咗獎,都冇同佢慶祝過。」

藍燕當晚在四季中餐設宴,請朋友食每位要成四千幾蚊嘅吉品鮑、花膠,全部養顏滋補,她表示:「我好鍾意食有營養,對皮膚好嘅食物,咁難得見到閨密,大家都要食得開心啲。」


鍾意就快D Share啦!