網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月1日 星期五

苟芸慧:苟芸慧變潑辣女人 老公活受罪 __,苟芸慧,

藝人苟芸慧與老公陸漢洋出席她有份參演的邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》煞科宴。苟姑娘接受訪問時說:「戲中我做馬國明老婆,一個好潑辣既女人,成日鬧老公!現實中 ...


藝人苟芸慧與老公陸漢洋出席她有份參演的邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》煞科宴。苟姑娘接受訪問時說:「戲中我做馬國明老婆,一個好潑辣既女人,成日鬧老公!現實中惟有搵老公(陸漢洋)練習!」在旁的陸漢洋即插嘴說:「鬧我咪好似馬國明咁扮天然呆囉!」

苟姑娘稱今年很開心可試不同角色,很多都有氣勢的,陸漢洋賣口乖說:「無論佢做乜角色,都有可愛一面!佢演嘅角色唔算潑辣,只係女中豪傑啫!」問到結婚後第一個農曆新年怎過?苟姑娘說:「想留喺香港,第一年結婚,可以派雙封利是!(奶奶催生BB?)佢(老公)話事!」旁邊陸漢洋笑言:「之前話咗生老虎仔嘛,唔係我一個話晒事,係有份參與啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!