網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月1日 星期五

【出名中文差】上《蒙面唱將》被讚唱得好 竹升妹薛凱琪做成都城市代言人 __,薛凱琪,

粒粒星都北上搵銀,就連中文唔係幾好嘅竹昇妹薛凱琪都密密上大陸開工。早排佢先上完《蒙面唱將》,唔少大陸網民都讚佢唱得好。最近同成都一啲關係都無嘅佢仲獲成 ...




粒粒星都北上搵銀,就連中文唔係幾好嘅竹昇妹薛凱琪都密密上大陸開工。 早排佢先上完《蒙面唱將》,唔少大陸網民都讚佢唱得好。最近同成都一啲關係都無嘅佢仲獲成都邀請做成都城市代言人,認真奇怪啊!成都表示會大力支持Fiona嘅服裝牌子。事業發展好,就連感情生活都似乎會有好發展,之前就有師傅話佢今年會桃花旺,不過Fiona就話感情事順其自然就可以。

呢日佢就同友人出街睇精品,頹Look出街嘅佢即刻帶返個口罩,費事俾人認到。喺精品舖左睇右睇,都揀唔啱想要嘅野,佢好趕時間走人啦。


鍾意就快D Share啦!