掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

【娛樂人物】亞視花旦當年帶廁紙返工麥翠嫻捱窮守護老公 __,亞視,麥翠嫻,

昔日亞視花旦麥翠嫻,早前受訪提起亞視的種種,她表示最難忘是自己帶廁紙、筆返工。
昔日亞視花旦麥翠嫻,早前受訪提起亞視的種種,她表示最難忘是自己帶廁紙、筆返工。現年57歲的麥翠嫻,83年畢業於亞視第一屆藝訓班入行,甫出道便擔正做女主 ...


現年57歲的麥翠嫻,83年畢業於亞視第一屆藝訓班入行,甫出道便擔正做女主角。曾經是亞視前老闆、已故邱德根愛將的麥翠嫻,早前接受《蘋果》專訪,也難忘在亞視當花旦時,經歷自己帶廁紙、鉛筆返工的日子。難得的是,麥翠嫻在老公生意失敗時,她繼續發揮賢內助本色,默默在旁守護。

採訪:嵐山

攝影:沈健程

相關新聞:【蘋聞重溫】《八美圖》花旦多息影嫁人

亞視昔日當家花旦麥翠嫻,當年藝訓班畢業後風頭一時無兩,拍第一齣劇集,便跟李影、禤素霞、魏秋樺、蔡瓊輝、馬敏兒、葉玉萍和蔡倩兒八名花旦,合演電視劇《八美圖》。當年美國前總統卡特(Jimmy Carter)伉儷到港參觀亞視,麥翠嫻更可以陪老闆邱德根獻花。



私人醒利是

回憶往事,麥翠嫻一臉自豪地說:「咁多朝,得邱生係有盈餘,當年真係自己帶廁紙同筆返工,因為規定每日用四格廁紙,筆要用完攞番舊嗰支筆芯去換。以前大家覺得佢好孤寒,其實佢好前衞,響應環保,睇到好多嘢。記得以前台慶,邱生會派每人一封遠東銀行嘅5元利是券,但開戶係要10元,哈哈,佢思維就係要你唔准懶,唔勤力就會嘥咗5元,員工亦好醒,集腋成裘開一個戶口攞錢。但邱生就好睇得起我,專登叫『翠嫻、翠嫻』,跟住就喺西裝暗格拎咗一封利是,原來係300元現金利是,我拎住封利是都好感動。」

90年代,麥翠嫻被無綫挖角,過檔後第一部演出的劇集,便與當時得令的藍潔瑛和商天娥合演《摘星的女人》。90年代末,麥翠嫻與商人龔汝華結婚後息影,婚後育有一女一子,她說:「當年冇唔捨得,唔同階段就做唔同嘅嘢,結婚後就要家庭行先,要對小朋友負責任,由幼稚園、小學、中學我都follow住。」

相關新聞:【復出登台】拍港台劇過足戲癮



麥翠嫻與丈夫龔汝華結婚逾20年,她陪老公走過人生低谷,二人依然十分恩愛。 麥翠嫻與丈夫龔汝華結婚逾20年,她陪老公走過人生低谷,二人依然十分恩愛。
邱德根當年是亞視的大老闆,在任期間亞視以節儉聞名。

邱德根當年是亞視的大老闆,在任期間亞視以節儉聞名。
麥翠嫻20多歲入行,已是亞視當家花旦,拍攝了不少劇集。資料圖片

麥翠嫻20多歲入行,已是亞視當家花旦,拍攝了不少劇集。資料圖片

仔女拒入行

現時大女Vicci已經22歲兼大學畢業,21歲細仔Katio則在瑞士讀酒店管理,最近返港實習。問到仔女有沒有想過當「星二代」?麥翠嫻說:「佢哋都有音樂同藝術細胞,阿女讀中學嗰陣已經有參加校內嘅choir,同女拔比賽贏過一次。佢仲參加過『Opera HK青少年團』,即係莫華倫嗰個,又同羅馬劇院有合作演出。但𠵱家大個咗,佢鍾意金融管理,入咗ibank。而阿仔就讀酒店管理,佢哋都係想專注自己嘅工作多啲。」

說起仔女麥翠嫻立即露出甜笑,但其實麥翠嫻夫婦曾經歷生意失敗,近年已東山再起。麥翠嫻稱小時候家貧,甚麼苦都捱過:「我有四兄弟姊妹,我讀幼稚園已經要孭住最細嘅細佬一齊返學,人哋睇就好易,我仲要幫屋企做家頭細務,同做手作仔賺錢。煮飯、換燈膽、電視駁線、木工乜都難唔到我㗎。」

與丈夫龔汝華結婚逾20年,麥翠嫻表示仍然好恩愛,如今仔大女大,她除了幫丈夫打理鐘錶生意外,幾年前還復出登台、拍港台劇和參演舞台劇。早前更與一班舊亞視之友小強甄志強及十一哥何國材等合演音樂劇,又應邀演出港台劇《運輸背後》,自言過足戲癮。

場地提供:嘉力斯鐘錶公司



麥翠嫻90年代初過檔無綫,就與當年最紅的商天娥和藍潔瑛拍《摘星的女人》。

麥翠嫻90年代初過檔無綫,就與當年最紅的商天娥和藍潔瑛拍《摘星的女人》。
麥翠嫻(左)的女兒Vicci(中)已大學畢業,而細仔Katio(左二)則讀酒店管理,暫時沒有打算入行。

麥翠嫻(左)的女兒Vicci(中)已大學畢業,而細仔Katio(左二)則讀酒店管理,暫時沒有打算入行。

鍾意就快D Share啦!