掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

陳琪轉型KOL:多咗廣告拍 __,陳琪,

陳琪
陳琪轉型KOL:多咗廣告拍近年不少藝人踩入網紅界,前無綫藝人、現已轉做KOL的陳琪,對於孫耀威的成功亦表示羨慕,並坦言她亦因為網紅工作,多了拍廣告機會 ...


陳琪轉型KOL:多咗廣告拍

近年不少藝人踩入網紅界,前無綫藝人、現已轉做KOL的陳琪,對於孫耀威的成功亦表示羨慕,並坦言她亦因為網紅工作,多了拍廣告機會:「以前做電視都唔會有人搵我拍廣告,反而依家多人識,下個月會拍護膚品廣告!(多人識咗?)出街有Fans同我打招呼,嗰種滿足感多過賺錢,但如果有更多錢賺當然更好!」有傳她月入10萬,陳琪笑說:「如果有咁嘅數目就發達喇!」

提到內地網紅粉絲動輒過百萬,她說:「之前開過微博戶口,但有黑客入侵就刪咗,換電話後冇再開,但我聽到孫耀威個Case咁勁,我同佢天淵之別啦,大陸巿場咁大,閒閒哋都過百萬粉絲,唔知有冇星有一億粉絲呢?但嗰個肯定唔係我!」

另一無綫藝人謝東閔打機打到街知巷聞,更不時在社交平台直播打機,不過他謙稱算不上網紅:「網紅就唔敢,我會直播打機同其他人分享吓打機心得。我最鍾意打足球網絡遊機FIFA,經常有網友話要同我切磋。」至於直播收入是否可觀?他說:「我打機都有同遊戲商合作,收入都OK。」




鍾意就快D Share啦!