掃呢頁CODE去手機

2019年3月14日 星期四

莊思明:攝影大師上身!莊思明踎低起身為家姐影靚相 __,莊思明,

去旅行如果有一個識得影相嘅人,真係輕鬆好多!早前莊思敏同莊思明以及劉晨芝等人去泰國旅行,化身攝影師嘅莊思明為幫大家影靚相真係豁出去,見佢除咗指導大家點 ...


去旅行如果有一個識得影相嘅人,真係輕鬆好多!早前莊思敏同莊思明以及劉晨芝等人去泰國旅行,化身攝影師嘅莊思明為幫大家影靚相真係豁出去,見佢除咗指導大家點企位之外,又踎低搵靚角度,之後又重複咁睇啲相有冇問題,影出嚟嘅效果真係好似用專業相機咁專業,真係令人佩服。她在社交網留言:「睇吓我每次幫佢哋影相都幾認真,又度位又重複睇吓啲相有無問題,你哋睇完我啲幕後花絮,就會明白點解佢哋IG會有咁多靚相post。」

唔少網友都大讚佢夠義氣幫手影咁多靚相,仲有朋友竟然話明白呢種感受,原因係:「你家姐影相就係咁求其㗎喇~forgive her la~」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!