掃呢頁CODE去手機

2019年3月14日 星期四

Kay生日前夕徬徨落淚 張繼聰慰妻:經歷係用嚟強化自己 __,Kay,張繼聰,謝安琪,

【讀唇估詞】謝安琪耳機失靈,要看Sunny(小圖)唇形方知唱到哪裏。
【讀唇估詞】謝安琪耳機失靈,要看Sunny(小圖)唇形方知唱到哪裏。謝安琪前晚在「KKBOX香港風雲榜」中演出,她臨場遇上耳機失靈,聽不到自己歌聲、也 ...


謝安琪前晚在「KKBOX香港風雲榜」中演出,她臨場遇上耳機失靈,聽不到自己歌聲、也聽不到樂器聲,唱完第一首歌《羅生門》已驚慌得在落台時流淚,之後再跟Supper Moment上台表演,要由鼓手阿達幫她打拍子,主音Sunny於合唱時盡量貼近謝安琪唱歌,讓她知道唱到哪一句。



【耳機失靈】 【耳機失靈】

全部干擾聲

演出後謝安琪說:「原本準備咗自己嘅耳機,但表演前有干擾,大會工作人員換咗第二對畀我,換完之後一上台就已經係冇聲,除咗冇自己把聲亦都冇樂器聲,全程耳仔就好似收音機追台咁,全部都係干擾聲,自己從來都未試過喺台上面咁無助咁徬徨。」老公張繼聰昨日在Ig貼文安慰老婆:「今次之後,可以更加膽生毛啦,上到台冇嘢驚,經歷係用嚟強化自己嘅。312,個宇宙預早送呢份禮物畀你,等你再level up,算係咁」







張繼聰昨日在Ig貼文安慰老婆謝安琪。資料圖片

張繼聰昨日在Ig貼文安慰老婆謝安琪。資料圖片
軒仔指新歌在美國花了近七位數字製作。

軒仔指新歌在美國花了近七位數字製作。

此外,「年度風雲歌手」之一張敬軒打頭陣演出唱出四首歌,當中有一首全新歌《YOU》,並帶來一班舞蹈員伴舞,張敬軒其後受訪時說:「今日做咗跳唱歌手,因為新一年想畀一啲新鮮感大家,隻舞都排咗幾日。」

採訪:曹家誠

攝影:沈健程、陳慧安




鍾意就快D Share啦!