網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月2日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】沈卓盈隔空投訴男友 __,沈卓盈,

被不少網民視為女神的藝人沈卓盈,人靚身材好,她自認懶瞓,但她表示女人多睡,是有助保持皮膚光澤,連Facial都不用做,女士們聽完會唔會不再捱夜煲劇呢? ...


被不少網民視為女神的藝人沈卓盈,人靚身材好,她自認懶瞓,但她表示女人多睡,是有助保持皮膚光澤,連Facial都不用做,女士們聽完會唔會不再捱夜煲劇呢?

早前沈卓盈接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,她與主持人李惠儀(Kiwi)提到臉上的笑窩,她稱十分滿意這個酒窩,講笑咁話單邊的酒窩感覺特別一點,已有穩定另一半的她,在節目順便投訴男友,想知道沈卓盈最頂唔順另一半做乜?就要留意《閨蜜睡房》喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!