網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月2日 星期六

英超Fever:曼聯正式放棄華倫西亞 保羅普巴新Captain __,曼聯,

曼聯老臣子路爾斯華倫西亞嘅合約今個季尾完結,「紅魔鬼」原本可以啟動合約內嘅自動續約1年條款,不過隨住3月1號嘅限期已過,曼聯並冇啟動呢個條款,意味呢位 ...


曼聯老臣子路爾斯華倫西亞嘅合約今個季尾完結,「紅魔鬼」原本可以啟動合約內嘅自動續約1年條款,不過隨住3月1號嘅限期已過,曼聯並冇啟動呢個條款,意味呢位厄瓜多爾球星將會喺夏天回復自由身。

2009年加盟「紅魔鬼」、今季擔任曼聯隊長嘅路爾斯華倫西亞離隊後,球會將要另覓隊長人選,原本艾舒利楊格係副隊長,不過英國《太陽報》爆料,領隊蘇斯克查認為保羅普巴更加適合出任隊長一職,蘇斯克查早前就曾經講過「普巴係做隊長嘅材料」。

保羅普巴季初都係摩連奴嘅其中一位隊長人選,不過兩人反面之後,摩連奴就高調褫奪佢隊長資格,如果曼聯下季再搵保羅普巴出任正隊長,摩連奴真係乜面都冇呀!

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!