掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

【恭喜】湊成「好」字!Miki宣佈囡囡Emma出世:令家庭一切變得完美 __,Miki,楊愛瑾,

【新增回應】34歲「餅女」楊愛瑾(Miki)大前年跟永安集團太子爺郭永淳拉埋天窗,翌年一索得男誕下兒子Luken,去年10月宣佈陀豬B,成功三年抱兩。 ...


【新增回應】

34歲「餅女」楊愛瑾(Miki)大前年跟永安集團太子爺郭永淳拉埋天窗,翌年一索得男誕下兒子Luken,去年10月宣佈陀豬B,成功三年抱兩。



Miki今日於IG貼出家庭照,宣佈囡囡出世,育有一子一女湊成「好」字,她稱Emma於10個月前奇蹟般在她的肚子出現,現時終於可以跟Emma見面,她亦從未想過如此幸運地成為兩個孩子的母親,因為Emma出世令家庭一切變得完美。



此外,Miki早前為避免大仔Luken呷醋,在懷孕期間,每天和Luken介紹肚子裏的小生命,Luken每天都親一下肚子。相信Luken應該很喜歡妹妹Emma!



Miki湊成「好」字,肚皮是否可以收工?她今日短訊回覆《蘋果》時說:「照顧好哥哥同妹妹先,妹妹好食得、好瞓得,同哥哥啱啱相反,哥哥唔鍾意瞓覺,唔知妹妹係咪豬BB嘅特徵呢!」



-------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-------------------------

全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef




鍾意就快D Share啦!