掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

林峯:強勢回歸!林峯全方位啟動返娘家搞大佢 __,林峯,

藝人林峯相隔5年後強勢回歸「娘家」無綫,昨日(17日)舉行名為「Homecoming」記者會,並與星夢娛樂合作,將歌影視全方位啟動,為林峯度身訂造「大 ...


藝人林峯相隔5年後強勢回歸「娘家」無綫,昨日(17日)舉行名為「Homecoming」記者會,並與星夢娛樂合作,將歌影視全方位啟動,為林峯度身訂造「大Project」,其中之一是將開拍《使徒3》,為其事業再創新高「峯」。

林峯在記者會上正式宣布回歸無綫,獲無綫高層杜之克、何哲圖及余詠珊現身支持。現場播出林峯過去在無綫演出的經典劇集及獲獎片段,大會更隆而重之送上金鑽TVBuddy、金咪及肥媽親自炮製的一壺鮮雞湯,相當窩心。難怪林峯在台上坦言重返「娘家」,令他心情很久未有如此激動過,難以用言語來形容,他更感謝杜之克和何哲圖,讓他將會有一個全新Project,而其中之一就是開拍《使徒行者3》兼演唱主題曲,令觀眾可在其出身地方(無綫)看到好作品。

明年開騷

林峯受訪時坦言離開無綫後,每當經過街上見到有無綫的外景車甚至新聞車,都會上前看看可有認識的同事,很多幕前幕後的同事,都問他何時回來。問到是誰召喚他回巢?他坦言是杜生:「機緣巧合下,杜生搵我,同我傾咗一個Project,我覺得好有興趣。至於Project係乜?詳情之後再公布。」

問到回歸拍劇還是計劃開演唱會?林峯表示:「有計劃喺2020年開演唱會,趁自己仲跳得唱得,你知我演唱會需要好大體力,都要開始儲新歌, 今年會喺內地開巡唱,5月亦會喺澳門開,作為2020年個唱熱身。」

問到重返娘家目標可會是「視帝」?林峯坦言:「唔好嫌我老土,攞獎對我嚟講唔係最睇重嘅嘢,身為演員,寧願自己所演嘅角色令人記住,可以成功塑造更多角色。我係一個需要過戲癮嘅人,始終都拍咗20年戲,一直希望尋求突破同新嘗試。」問到是否想重奪「最受歡迎男歌星」獎?林峯猶豫一刻,莫非「唔想攞」?他笑言:「畀梗係要(酬勞吸引?)呢個當然係其中一個條件, 係友情價、回歸價,因為返娘家真係好開心,好掛住所有同事。」講到以往合作的女主角差不多嫁晒人,要和新一代女藝人合作?林峯表示等無綫安排,最緊要切合到Project角色。

避談婚訊

對於外界傳他結婚,林峯再次強調,若工作上的問題,大家「打橫問」都沒問題,但其他私人問題就不回應。他解釋以往覺得講少少都無傷大雅,但發覺就算只是一小部分都會被放大,甚至被蓋過,對花了不少心血製作一個作品的台前幕後很不公平,所以希望將視線轉回正軌。

杜之克何哲圖力捧做「視帝」

林峯今次得以回歸無綫接「Project」,多得副總經理(節目及製作)杜之克以一個很開心的合理價錢傾成合作,被指功勞最大,杜之克客氣說:「係靠隻古仔、靠個Project,其實關鍵係大家都覺得阿峯係時候做呢件事,我覺得係形勢,應該積極去試吓,我哋就搵咗個Project好啱佢,啲同事都花咗好多心機做咗一個好出色嘅人物,同佢傾咗一次古仔,佢真係覺得係好好時機去做,有好多嘢都要度身訂造。」

至於歌曲方面,星夢娛樂行政總裁何哲圖亦稱:「覺得阿峯把聲好適合演繹我哋嘅電視劇,因為我哋啲主題曲滲透力好強,可以去到全亞洲,而阿峯歌曲演繹非常之好,對劇嘅發揮係一流,佢返嚟TVB合作,加埋杜生嘅電視劇,相信對阿峯係相得益彰,可以幫到阿峯嘅事業再創高峯。」

歌視雙線出擊,能否造就阿峯奪「視帝」及「最受歡迎男歌星」獎?兩高層笑言:「希望可以做到。」而無綫未來發展,亦會安排旗下藝人,拍攝目前最流行的短視頻和短劇,於big big channel內播出,以及發行全球,令到藝人覆蓋面更全面。

楊怡望訓練班同學齊人拍劇

林峯回巢,除了音樂方面大展拳腳,拍劇亦是其重點發展之一。原來阿峯在劇集演出方面,一直有個情意結,希望可以跟當年「第13期訓練班」的同學再度合作!

一眾同學中,阿峯與楊怡、楊明最為老友,感情特別要好,三人不時與張美妮、陳少邦、徐榮、趙永洪、李忠希、傅楚惠等十多名同屆同學相約聚會。早前更齊人為楊怡慶祝生日,席上楊怡與林峯激罕合體,勾起網民集體回憶,惹來哄動,紛紛留言希望「峯怡」再度合作拍劇。

而楊怡對阿峯回巢亦很興奮:「當然開心佢返無綫如果成班訓練班同學一齊拍,就仲開心,因為咁耐以嚟,都未試過齊人拍劇,如果劇本啱,梗係想合作啦,絕對係好期待添呀!

菊梓喬激讚暖男誓𢱑合唱

身為星夢一姐的歌手菊梓喬(Hana)昨日到馬鞍山出席商場活動時,得知林峯將與星夢合作「大Project」,直言欣賞對方很久,希望有機會合唱:「以前有留意佢嘅劇集,好鍾意佢《溏心風暴》、《使徒行者》,配埋啲歌好打動人,我都成日會唱《愛不疚》,佢畀人好溫暖嘅感覺,係太陽系男友!」

肥媽燉雞湯 箍實阿峯

藝人肥媽得聞林峯Homecoming,即大眾阿媽上身,前晚親自燉了雞湯予他滋補一下,好讓阿峯有種「返回娘家」的窩心感覺。肥媽受訪時透露:「阿峯都離開咗一段日子,知佢返嚟, 咁啱我又買咗兩隻雞,一隻燉畀我老公,另一隻咪燉畀阿峯囉!雖然我同佢唔太熟,純粹以一個阿媽心態燉畀佢飲,當係一種支持,等佢知道有人喺背後撐佢,窩心好多!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!