掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

一連12場舞台劇 王梓軒壓力爆煲暴瘦十磅 __,王梓軒,

一連12場舞台劇王梓軒壓力爆煲暴瘦十磅56分鐘前劉松仁籌備多年的音樂舞台劇《利瑪竇》,將於4月假尖沙咀文化中心,舉行一連12場的音樂劇。身為策劃、導演 ...


  • 一連12場舞台劇 王梓軒壓力爆煲暴瘦十磅
  • 56分鐘前






劉松仁籌備多年的音樂舞台劇《利瑪竇》,將於4月假尖沙咀文化中心,舉行一連12場的音樂劇。

身為策劃、導演及創作的松哥,首次於大型音樂劇身兼多職,事事都親力親為,連角色都親自挑選,男主角王梓軒同女主角陳潔儀(Kit)當然也不例外,梓軒話:「我同松哥合作《華麗轉身》時,松哥話俾3年時間佢,點知大半年後佢就搵我做《利瑪竇》」問到梓軒,松哥欽點你男主角有冇壓力?「當然有啦,每次綵排我都好投入、好認真,3個月已經瘦咗十磅,仲食極都肥唔番。」

連月來,王梓軒、陳潔儀、古明華、徐偉賢同劉兆康,為舞台劇《利瑪竇》綵排得如火如荼,首次與王梓軒合作,但Kit話兩人默契十足:「我哋兩個都有禮貌,但禮貌亦會產生隔膜,但通過啲遊戲,大家開放心靈溝通。」


鍾意就快D Share啦!