掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

李施嬅:效力16年!李施嬅宣布離巢:TVB永遠是我家 __,TVB,李施嬅,李詩韻,

李施嬅宣布離巢。藝人李施嬅之前被發現於無綫官方網站被「除名」,不少人以為她離開無綫,近排拍攝的劇集《法證先鋒IV》變為告別作。對此,李施嬅接受東網訪問 ...


李施嬅宣布離巢。


藝人李施嬅之前被發現於無綫官方網站被「除名」,不少人以為她離開無綫,近排拍攝的劇集《法證先鋒IV》變為告別作。對此,李施嬅接受東網訪問時謂:「今日好多記者朋友問我,問我係咪離開TVB,我個名係官網被刪除咗,的而且確我同佢哋嘅合約已啱啱滿咗,但我同TVB關係係良好嘅,我好多謝TVB一直栽培我,令我今日有機會喺外國有啲成績。」李施嬅是繼林夏薇、岑麗香、鍾嘉欣等,又一花旦宣布離巢。

李施嬅在2003年選港姐入行,至今為無綫效力16年,她先後感激無綫多位曾給她機會的監製,亦多謝高層曾勵珍、樂易玲及已離開無綫的梁家樹,她又謂:「大家都有份令我呢個學生可以畢業,終於可以試吓出去闖吓,我並唔係話永遠離開TVB,TVB永遠係我屋企,我永遠都好感恩,唔會忘記呢個大家庭,今次只係暫別,將來一定有機會再聚。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!