掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

張秀文:請我飲一定到! __,張秀文,

張秀文早前自爆回復單身。
張秀文:請我飲一定到!與前經理人、「亞洲鋼門」仇志強之子仇耀斌(Victor)分手後,張秀文被拍到與尹子維在夜店「密密傾」,一度捲入三角關係。當知道尹 ...


張秀文:請我飲一定到!

與前經理人、「亞洲鋼門」仇志強之子仇耀斌(Victor)分手後,張秀文被拍到與尹子維在夜店「密密傾」,一度捲入三角關係。當知道尹子維向徐冬冬求婚成功,張秀文受訪問時坦言替對方高興,她說:「梗係開心恭喜佢哋呀!本身我同冬冬都認識,曾合作王晶劇集《冒險王衛斯理》系列,佢哋兩個可以有個幸福美滿家庭,of course 我係好開心嘅!」被問到可覺「甩身」?她說:「依家證明我哋嗰次真係傾工作囉!我衷心祝福佢哋,如果佢哋請我飲,我一定到o架!」


鍾意就快D Share啦!