掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

歐聯:【4強出爐】史詩式開局!孫興民130秒登基 __,孫興,

你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 歐聯8強次回合激戰,曼城主場4比3擊敗熱刺仍然出局,呢場波嘅過程 ...




你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 

歐聯8強次回合激戰,曼城主場4比3擊敗熱刺仍然出局,呢場波嘅過程好似坐過山車咁曲折,一開波就炮製11分鐘「史詩式」大製作!

延伸閱讀:【心碎!孫興民唔知自己要停賽!】

https://bit.ly/2ZgKXG2 

曼城4分鐘就有史達寧建功,但孫興民喺7分鐘同10分鐘連入2球,2個入波之間只係相隔130秒,幫熱刺奠下晉級基礎,1分鐘後貝拿度施華為曼城射成2比2,4個入波喺頭11分鐘之內發生,成為歐聯歷史最快出現4個入球嘅賽事!

延伸閱讀:【孫興民退休前要做「單身狗」】

https://bit.ly/2DkQNgh 

南韓前鋒孫興民今場威到盡,佢喺歐聯累積入球數增加到12球,打破烏茲別克射手沙斯基克(11球)紀錄,成為歐聯史上(唔計外圍賽)入波最多嘅亞洲球員。沙斯基克喺1999年至2009年間效力基輔戴拿模,拎到11個歐聯入波。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!