掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

【出軌前兩日】Sammi、安仔約壽星仔食飯 老友「四招」力阻偷食發生 __,Sammi,安仔,許志安,郭晉安,鄭秀文,

(左:資料圖片/右:IG圖片)
許志安與黃心穎在車廂激吻片段,轟動全城。安仔昨日在記者會聲淚俱下認錯,承認自己起色心:「我係一個壞咗嘅人!」其實安仔當時有機會臨危立馬,因為同車一名男 ...


許志安與黃心穎在車廂激吻片段,轟動全城。安仔昨日在記者會聲淚俱下認錯,承認自己起色心:「我係一個壞咗嘅人!」其實安仔當時有機會臨危立馬,因為同車一名男友人一直嘗試力挽狂瀾,阻止「安心」獨處,不希望由安仔送心穎回家,可惜二人未聽勸,最終令不倫戀曝光。



據悉同車的男友人名叫Kenneth Yang,暱稱肥B或阿Ken,保險公司高層,與Sammi其中一個家姐同公司,與安仔和Sammi都是「老友底」。4月3日是阿Ken的生日,安仔與心穎及一班朋友相約食飯,其實在「安心偷食」前兩日,即4月1日,阿Ken亦曾相約安仔和Sammi與另外一班朋友食飯慶祝生日,所以阿Ken當晚見到「安心」親密舉動亦好擔心「出事」,多次出招力阻二人。



招數一:硬要上車

阿Ken住大坑,安仔住淺水灣,心穎住鯉魚門,三個人跟本不順路。而當晚他們在銅鑼灣西苑食飯,其實返阿Ken屋企只需數分鐘車程,但阿Ken仍硬要擠上車,寧願先過海送心穎返屋企,明顯是「義氣仔女」擔心老友出軌。



招數二:先送心穎回家

阿Ken一開始就堅持要先送心穎回家,但心穎爆粗說:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」阿Ken多次說:「唔得,唔得」、「我送佢(心穎)先,快啲」、「但我想送心穎返屋企先」,但安仔就撐心穎,並跟司機說先去大坑,與此同時心穎亦非常堅持,用堅定的語氣多次重覆跟司機說:「大坑!」



招數三:摸安仔頸

安仔透露阿Ken翌日早上6點要去機場,所以專登約在他屋企附近......原因好似好窩心。但當阿Ken聽到安仔堅持送自己返屋企,他便嘗試伸手摸摸安仔條頸,似乎是一個「警示」。



招數四:改送安仔先回家

阿Ken即使快到家門,仍不放棄,再次嘗試阻止二人,提議不如先送安仔回家。安仔失笑說:「唔好」當車停下來時,心穎馬上打開車門,示意阿Ken下車,但阿Ken再次關上門,堅持先送心穎回家,安仔嘗試向對方派定心丸:「而家你走先,跟住我返我屋企,佢(心穎)返佢屋企。」同一時間心穎再次打開車門,阿Ken再三向安仔確認:「你講堅?」安仔:「係,堅!」阿Ken才無奈下車。



未知安仔有沒有後悔不聽老友勸告,闖下難以彌補的過失。





熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



阿Ken曾伸手摸安仔條頸,似乎是一個暗示。(資料圖片) 阿Ken曾伸手摸安仔條頸,似乎是一個暗示。(資料圖片)
阿Ken(左下)與Sammi和安仔都好熟,4月1日還相約一齊慶祝生日。(IG圖片)

阿Ken(左下)與Sammi和安仔都好熟,4月1日還相約一齊慶祝生日。(IG圖片)
4月3日,安仔再與心穎約阿Ken食飯,同場還有一班好朋友。(IG圖片)

4月3日,安仔再與心穎約阿Ken食飯,同場還有一班好朋友。(IG圖片)
有指身邊朋友一早看出端倪,但隻眼開隻眼閉。(IG圖片)

有指身邊朋友一早看出端倪,但隻眼開隻眼閉。(IG圖片)
去年合唱已眉來眼去。(IG圖片)

去年合唱已眉來眼去。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!