網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月15日 星期一

【大陸收6億】《P風暴》票房報捷再開《G風暴》 古天樂︰分紅唔使 __,《P風暴》,中國,古天樂,大陸,

攝影︰馬建華
古天樂、林峯、周秀娜、陳靜及黃百鳴等今日於銅鑼灣為新戲《P風暴》舉行慶功午宴,慶祝本港票房上映11日破1200萬。另外大陸收6億人民幣,已打破上集票房 ...


古天樂、林峯、周秀娜、陳靜及黃百鳴等今日於銅鑼灣為新戲《P風暴》舉行慶功午宴,慶祝本港票房上映11日破1200萬。另外大陸收6億人民幣,已打破上集票房,黄百鳴再宣佈開拍第五集《G風暴》。



對於票房報捷,古仔最開心是見到成績一部比一部好,問到電影會否有分紅?他說︰「冇分紅,唔使。」他否認自己是老闆之一,純粹跟黃百鳴是廿多年朋友,他說︰「我一向無搞呢啲嘢,平時(片酬)應收就收,分紅唔使。」他解釋不分紅原因是可能一部收得後,之後幾部不理想,他續說︰「何必加大壓力,當然希望部部收得,但香港電影係要做好個市,唔好畀壓力。」



拍畢電影版《尋秦記》後,古仔再接拍多兩部電影,其中一部係《G風暴》。慶功後同林峯即北上繼續拍《尋》片,古仔指林峯有大量動作戲份,不少更是相當危險動作,自己亦要從中拯救他。去年尾才接受了頸椎骨手術的古仔也承認驚會受傷,但拍攝過程最困難並非動作鏡頭,而是度喜劇位。金像獎賽果,古仔指大部份是意料中事,對於黃秋生封他為新一代電影大亨,古仔忍不住笑說︰「冇回應,我都係拍好啲戲,放過我啦。」



首次演反派,便錄得好票房,林峯表示相當驚喜,多謝老闆古仔為他開拓新戲路,問到是否打了強心針?他說︰「安樂少少。」談到安樂少少後是否可以結婚?他即望着身旁古仔再說︰「冇回應,呢方面冇回應。」另外有指胡鴻鈞態度囂張,更自稱叻過林峯,林峯聞言後說︰「識得佢,有合作過,佢幾nice,唱歌好聽,其他嘢冇乜回應。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影︰馬建華 古天樂不介意沒有分紅。 古天樂不介意沒有分紅。
林峯和古天樂將會北上拍《尋秦記》。

林峯和古天樂將會北上拍《尋秦記》。
周秀娜

周秀娜
陳靜

陳靜
《P風暴》票房報捷,今日舉行慶功宴。

《P風暴》票房報捷,今日舉行慶功宴。

鍾意就快D Share啦!