掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

張美妮:壓力極大!張美妮決定剖腹誕B __,張美妮,

張美妮話自己係緊張大師。藝人張美妮現時已懷孕多月,預產期是六月頭,之前她就相約了同樣懷孕的好姊妹張嘉兒出來傾孕婦心事,美妮笑言自己每事問,而嘉兒亦跟她 ...


張美妮話自己係緊張大師。


藝人張美妮現時已懷孕多月,預產期是六月頭,之前她就相約了同樣懷孕的好姊妹張嘉兒出來傾孕婦心事,美妮笑言自己每事問,而嘉兒亦跟她分享很多心得,她表示傾完自己的心情都紓緩不少。眼見美妮個肚都好大,比下個月生的嘉兒還要大,她笑言:「可能阿B好肉地,係就好嘞!」問到美妮打算自然分娩還是開刀?她謂:「我曾經諗住順產,但去到近排真係好緊張,自己都開始失眠,而屋企人都話我性格緊張,驚我太大壓力,都建議我開刀,所以我最後決定開刀生,我最怕唔係痛,係怕自己壓力太大。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!