網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月16日 星期二

黃心穎:【作反】黃心穎爆同人夫去旅行好開心 __,黃心穎,偷情,安仔,許志安,黃心穎,


心穎當然識揀!藝人黃心穎現身劇集的煞科宴,她表示劇集拍了半年時間終於完成,現時處於放假狀態。下一套劇要七月才開拍,問到會否趁機去玩?她說:「我一定會去 ...

<
div class="separator" style="clear: both; text-align: center;">


心穎當然識揀!


藝人黃心穎現身劇集的煞科宴,她表示劇集拍了半年時間終於完成,現時處於放假狀態。下一套劇要七月才開拍,問到會否趁機去玩?她說:「我一定會去玩。不過期間我會同黎諾懿去馬來西亞拍旅遊特輯,都好開心,因為嗰邊好多地方都冇去過。(到時着泳衣上陣?)我係唔會益佢個節目,自己旅行就會着。」

心穎透露有意到歐洲或北美旅行,問她與誰同行?她說:「朋友同家姐,我最想同三家姐一齊去,因為佢將來會為人母,到時就冇呢個機會,所以想同佢有多啲相處。」至於男友馬國明正在趕拍《降魔的2.0》,他曾表示被心穎賣甩,無份去旅行,心穎對此說:「好難等埋佢,同佢好難夾時間,佢拍到天昏地暗到時再算」她又指有意趁放假期間到北美修讀演藝及導演課程:「可能好密集咁讀兩、三個星期,因為人大咗就會好懷念讀書嘅感覺。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!