網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月16日 星期二

黃心穎:【疑似聲帶流出】陳煒不屑黃心穎黐人夫? __,陳煒,黃心穎,

陳煒話聲帶唔係佢!無綫藝人黃心穎被爆於的士咀爆人夫許志安。網上即流傳一段女性聲音短訊,指聲音來自陳煒,但其實聽落整段聲音檔,根本同陳煒本人聲線不同,聲 ...


陳煒話聲帶唔係佢!


無綫藝人黃心穎被爆於的士咀爆人夫許志安。網上即流傳一段女性聲音短訊,指聲音來自陳煒,但其實聽落整段聲音檔,根本同陳煒本人聲線不同,聲音內容如下:「嗰時同萬綺雯返大陸拍劇集《東坡家事》,都見佢(心穎)同人夫王浩信拖手,又成日黐埋佢度,肯定有景轟有次宣傳,心穎仲同萬綺雯講,啱啱先去完蘭桂芳飲完酒,當時都知係Wet妹玩玩吓,佢同馬明都唔慌耐,肯定係貪馬國明傻吓傻吓咁」對於被指「爆料」嘅陳煒接受訪問時表示:「都知呢件事,識我嘅人都知我把聲同語氣唔係咁㗎啦,所以我都唔需要去解釋,成件事假嘅,條聲係假嘅。」

而亦有人認得女聲是無綫藝人王綺琴,對此,東網致電給她,王綺雯只表示與心穎不熟,再傳該聲帶給她時,她謂:「聽到都有幾分似我把聲,不過我冇同萬綺雯去過大陸拍嘢,另外我拍《東坡家事》時同黃心穎冇乜對手戲,我都唔熟佢,我諗你哋誤會嘞!」至於被指遭拖手的王浩信就回應謂:「嗰位同事我諗誤會咗嘞!我喺《東坡家事》同心穎係飾演一對夫妻嘅,見到我哋翹手同拖手嘅動作,都係排緊戲同做緊戲嘅時候,喺戲外絕對冇呢啲事發生。」

網上咩消息都有,有話司機賣條片收咗40萬,又話安仔同心穎早喺上星期已經知道畀人影咗,有晒心理準備同埋協調緊,又指心穎預咗件事遲早爆,所以早幾日已經關閉社交網留言功能。又有網友話識鄭秀文家姐,話鄭秀文一早知道事件,又話已經原諒咗許志安喎。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!