網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月16日 星期二

【安心偷食】爆馬國明仲喺屋企睇緊波 馬媽媽對心穎印象:好普通 __,馬國明,黃心穎,

 攝影:馬健華
51歲許志安(安仔)被爆與黃心穎在車廂偷情,背住另一半搞「安心偷食」真人騷,《蘋果》報道一出,震驚全城!事件中的男、女主角,以及他們的另一半統統「潛水 ...


51歲許志安(安仔)被爆與黃心穎在車廂偷情,背住另一半搞「安心偷食」真人騷,《蘋果》報道一出,震驚全城!事件中的男、女主角,以及他們的另一半統統「潛水」沒有回應。

相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



今日馬明的媽媽離開太古城寓所,見到樓下企滿記者,表現有點愕然,被問到黃心穎背住馬明偷食?她說:「我唔知喎,乜嘢新聞呀?」談到兩人的感情關係,她說:「係啩,(最近一次係幾時見?)好耐喇,係喺過年嗰段時間,之後冇再見佢。(佢哋係咪好穩定?)即係咁講,我唔係好理小朋友嘅事,佢哋啱、結婚嘅,可以同我講,但係佢哋又冇提過。」



問到馬明是否在家中?她說:「係呀,佢冇嘢喎,仲喺度睇緊波,晏啲仲話要開工。(會唔會擔心佢?)唔知喎,我又未證實到,(報道已經出咗街)許志安?即係Sammi個老公?我未睇喎,唔知真定假。」再問會否對心穎失望?她說:「我覺得呢嘢等番佢哋自己搞,因為我真係唔係好理呢啲嘢,我都冇問,佢哋拍拖咁耐都好少問,我真係覺得佢哋做娛樂圈呢一行,唔係..係好煩。(阿仔係咪好投入?)我真係唔係好理呢啲嘢,我見佢3、4次,都係話唔使開工,咪帶返嚟屋企食飯。」

相關新聞:【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?



後來又問對心穎的印象?她說:「吓,好普通啫,即係唔會話鍾意佢,又或者好唔鍾意佢,個人都冇乜嘢,(有冇話希望佢哋早啲拉埋?)真係冇,佢要結婚會話畀我聽,唔需要成日問。」其後記者將短片給馬媽媽看,看完後她說:「係咪拍戲嚟㗎?」其間馬明曾致電媽咪,隱約聽到馬媽媽表示樓下有很多記者等他,收線後馬媽媽說:「阿仔話叫我唔好答你哋咁多嘢喎!」



在報道未出街的前夕,馬明在微博貼了兩張《降魔的2.0》的開工相,他分別與黃智雯、胡鴻鈞和謝雪心的合照,他留言說:「努力工作!」其後有網民猜測,未知是否馬明已經知道女友的偷食的事,於是乎安慰自己要努力工作,放低兒女私情。同時亦有網民留言安慰。



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:馬健華 記者將短片給馬媽媽看,看完後她說:「係咪拍戲嚟㗎?」 記者將短片給馬媽媽看,看完後她說:「係咪拍戲嚟㗎?」
馬明曾致電媽咪,收線後馬媽媽說:「阿仔話叫我唔好答你哋咁多嘢喎!」

馬明曾致電媽咪,收線後馬媽媽說:「阿仔話叫我唔好答你哋咁多嘢喎!」
馬媽媽表示馬國明在家中「睇波」(資料圖片)

馬媽媽表示馬國明在家中「睇波」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!