網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月18日 星期四

劉佩玥留空間畀拍檔 __,劉佩玥,

劉佩玥與馬國明一齊開工,但沒對手戲。
劉佩玥留空間畀拍檔馬國明昨日接受傳媒訪問後,自行駕車到土瓜灣為無綫劇集《降魔的2.0》拍攝,馬國明到達現場後,便不停打電話聯絡劇組,十分鐘後,他入了一 ...


劉佩玥留空間畀拍檔

馬國明昨日接受傳媒訪問後,自行駕車到土瓜灣為無綫劇集《降魔的2.0》拍攝,馬國明到達現場後,便不停打電話聯絡劇組,十分鐘後,他入了一座私人大廈拍攝。而同劇的藝人劉佩玥就剛剛拍完收工,她坦言跟馬國明沒有對手戲,問有否傾偈?她說:「我覺得今次事件上面唔需要講太多,佢自己都講咗依家佢最需要係空間,朋友之間唔需要講多。」

同樣有份拍《降》劇的張彥博表示與對方合作場口不多,希望大家給空間當事人,又指曾與黃心穎合作拍攝《東坡家事》,提到有聲帶指她與人夫王浩信拖手,他說:「佢哋劇入面做情侶,咁好合理。(劇外異樣?)唔覺。(心穎為人主動?)唔覺,佢係比較活躍啲嘅女仔,比較Talkative。(有冇約你飲嘢?)冇,我同《跳躍生命線》班兄弟多。」

張彥博
  • 張彥博





鍾意就快D Share啦!