網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月18日 星期四

【外父命未破】方媛第二胎再誕女 郭富城:二寶健康可愛,媽媽辛苦了 __,方媛,郭富城,

(IG圖片)
過去三日,娛樂圈因為「安心偷食」一事鬧得滿城風雨,今日終於有喜訊!現年53歲的郭富城,趁着今日是他和太太方媛(Moka)結婚兩周年紀念,晚上9時多在社 ...


過去三日,娛樂圈因為「安心偷食」一事鬧得滿城風雨,今日終於有喜訊!現年53歲的郭富城,趁着今日是他和太太方媛(Moka)結婚兩周年紀念,晚上9時多在社交網宣佈太太已誕B,令本來已有一女Chantelle的郭家,再添一位成員。



城城在社交網上載了一張4人手拖手的溫馨照,從相片可見,相片右下方是城城的手,右上方是囡囡Chantelle的小手,城城用他的手拖着囡囡,而左下方是Moka的手,她亦用手拖着剛出生的BB,然後兩公婆的手則緊緊貼着。



不過,之前一直未有公開BB性別的城城,今晚亦沒有提及初生BB的性別是男是女,只透露BB叫「二寶」。他留言寫道:「今天我很開心,特別的日子。向大家分享我們家裡的小喜訊:就是Chantelle 當姐姐了,二寶健康可愛,媽媽辛苦了!今天起……我們一家開開心心四人行!再次謝謝大家一直的祝福……感恩」



雖然,Moka之前為囡囡搞baby shower,因為拿着藍色棉花糖,網民估計城城追B仔成功,惟今晚城城卻用上粉紅色襯底,寫上「welcome home baby」的字,即使未有直接公開BB性別,其實已暗示了太太今胎同樣誕下囡囡。



果然,城城經理人小美回覆《蘋果》時,正式公佈Moka誕下囡囡,她說:「謝謝大家一直關心城城,佢今日想同家分享一件開心事,就係家庭添咗新成員,是一位小公主,肥肥白白好可愛,名字仲未有,暫時叫佢做郭二寶。而家城城響屋企陪伴家人,因為今天亦是佢和太太結婚紀念日,我們團隊亦送咗鮮花同BB用品畀佢哋!希望佢哋一家四口開心幸福。再一次多謝大家的祝福。」問到囡囡似爸爸還是媽媽?小美表示:「寶寶好可愛,未知似邊個。不過肥肥白白好可愛。」



四太天王中,除了城城剛剛成為兩女之父,張學友亦分別有兩個女兒,而黎明及劉德華都各自擁有一個女,至今仍未有一人打破到天王外父命之說。





-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



郭富城在IG中,貼出一家四口手牽手的照片。(IG圖片) 郭富城在IG中,貼出一家四口手牽手的照片。(IG圖片)
郭富城在IG中分享老婆誕B的喜訊。(IG圖片)

郭富城在IG中分享老婆誕B的喜訊。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!