網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月18日 星期四

【假如我沒被騙(一)】高息投資爆煲 走佬姐:覺得自己係過街老鼠 __,假如我沒被騙,

香港近年成為「騙子天堂」,警方過去一年錄得8,732宗詐騙案,較前年勁升近兩成,包括倫敦金騙案、高回報種金騙案、傳銷、網上情緣、電話騙案、呃層樓的「吸 ...


香港近年成為「騙子天堂」,警方過去一年錄得8,732宗詐騙案,較前年勁升近兩成,包括倫敦金騙案、高回報種金騙案、傳銷、網上情緣、電話騙案、呃層樓的「吸血中介」等,不少騙徒至今仍逍遙法外,但社會大眾只關心騙案的手法、騙徒背景等,卻忽略了一班騙案背後的受害者,《蘋果》找到3名陷入無底深潭的苦主,由他們親自剖白受騙,如何令人生大逆轉。經一事,長一智,假如時光倒流,他們能否抵受得住引誘,如果從沒被騙,到底現在又會過着怎樣的人生?

相關新聞:【假如我沒被騙(一)】種金捲土重來 創業集資屎橋一籮籮



「佢哋(下線)日日嚟我屋企搵我、一日打百幾個電話嚟,鬧我係騙子,搞到我唔敢返去。」53歲的金姐原是一間投資公司的上線,其團隊多達80人,投資共1,000萬港元,但半年前公司爆煲,下線收不到回報,每日上門向她追債,早前她匆匆執拾細軟,提着大包細包「走佬」暫避風頭,從此展開過街老鼠的生涯:「今日去澳門家姐屋企暫住幾日,下星期去大陸親友家避一避,真係好攰,呢啲日子幾時先可以結束?」最艱難的日子,她無臉再面對親友,更想過自殺一了百了,過去數月經過一輪反省,她說假如當日不貪心,就不會被騙,現在應可達成與子女同遊日本的願望,更不會連累身邊朋友輸身家,對此她感到後悔不已。



假如金姐沒有墮入投資公司騙局,她根本一直衣食無憂,搵餐飯並不成問題,一對子女亦早已出身有穩定工作,原本她更計劃享家庭樂,跟子女一同去日本旅行,首度體驗當地風情,可是,現在錢沒了,連家也不敢回,這天她要躲躲藏藏的返回其位於大圍村的家,一打開門,屋內雜亂不堪,尼龍袋、膠袋裝得滿滿的隨處放,少用的電器已入箱包好。《蘋果》跟隨她採訪,也要躡手躡腳的,金姐深怕被業主發現:「因為公司爆煲後,我冇收入,已經幾個月冇交租,業主準備趕我哋走,惟有執好晒啲嘢先。」

相關新聞:【假如我沒被騙(二)】玩兩個倫敦金改變一生 維權哥:冇錢嘅人根本追唔到公道



原本從事直銷健康產品的金姐,前年年底受一間投資公司開戶口送珠寶,以及高回報的投資計劃所吸引,開始投資3萬多元。第一次投資,僅數十天便賺到3萬多元。見錢易賺,她便借錢不斷開戶,又介紹身邊朋友加入,以賺取佣金;半年間她發展成一個80人團隊,總投資達1,000萬元,但在團隊最鼎盛時,公司突然爆煲,負責人失蹤,此時各人才知是一場騙局。



事發後,下線將矛頭直指金姐根本沒為他們開戶,才令他們沒回報,要求退錢,「佢哋好多都係我啲朋友,同我好熟,知道我住邊,佢哋每日就一大清早上門,又喺村口等我,要我還錢。」試過有一晚凌晨2時許,兩名大漢和一名婦人上門,大力拍打其鐵閘,「我同24歲嘅女驚到唔敢開門,最後嘈醒成條村啲人,驚動鄰居報警,我個女自此唔敢再返屋企,寧願寄居男朋友家。」



下線上門也搞到金姐無法上班,以往定期到健康產品公司見客的她,現在神憎鬼厭:「我去返工,佢哋又上嚟辦公室搵我,搞到老闆唔敢請我。」現時她只能託朋友賣一些人參粉給她轉售賺些微利。每次出街,她都故意低着頭,因為怕撞見下線,「佢哋一見到我,又會指手劃腳、大大聲鬧我係騙子,佢哋仲不斷纏住我,連我行去廁所都跟住嚟。」



金姐每日至少接到逾百個電話和數十個短訊,每朝7時許,電話和短訊響不停,甫接聽就被破口大罵,有時她只好將手機關掉,「話最衰係你,搞到我啲錢冇晒,你係騙子!」過去她亦曾遭恐嚇:「如果限期前還唔到錢,我哋就去迫你個仔代還。我個仔原本做手機維修生意,呢件事搞到我個仔都做唔到生意。」



朋友們日夜不間斷的追債,令金姐心驚膽顫,夜夜失眠,惟弄至如此田地。過去數月,她思前想後,作深切的自我反省,假如她沒這麼貪心,她不會落得如斯田地,更不會連累親朋好友也受騙,「好多下線都係低下階層,有清潔工、地盤工,我都係希望大家搵到少少錢,唔使捱得咁辛苦先介紹佢哋投資,我都唔知搞成咁。」說到此時,她更淚灑當場:「我知道有一位退休公務員將70萬全副退休金投資,結果冇晒,我好似欠咗佢哋。」



她指,今次加入投資騙局令她失去數十位昔日好友,「好多都識咗好幾年,依家變成仇人,我都好痛心,即使我想幫佢哋,我都冇能力。」現時她聽到「投資」二字也害怕,目前只希望警方盡快拉人,「還我一個清白,證明唔係我呃佢哋錢,幫佢哋追番啲錢,等我做番個正常人!」



---------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI

---------------------------

4月18日 10am-11pm

玩《MINI GAME大挑戰》

贏取價值$140 QV潤膚乳液

https://bit.ly/2WigzsG

-----------------------------

你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





金姐無家可歸,惟有拖着行李四處投宿。張軍攝 金姐無家可歸,惟有拖着行李四處投宿。張軍攝
金姐每次出門前都會上香,希望神靈庇佑事情盡快結束。張軍攝

金姐每次出門前都會上香,希望神靈庇佑事情盡快結束。張軍攝
金姐被騙後每日面對下線追債,壓力大到不時哭泣。張軍攝

金姐被騙後每日面對下線追債,壓力大到不時哭泣。張軍攝
金姐家凌亂不堪,近日更因欠租數月遭業主趕走。張軍攝

金姐家凌亂不堪,近日更因欠租數月遭業主趕走。張軍攝
公司以拆分形式氹人不斷入錢投資。張軍攝

公司以拆分形式氹人不斷入錢投資。張軍攝
金姐為追回損失,與其他苦主一同報警。張軍攝

金姐為追回損失,與其他苦主一同報警。張軍攝
金姐曾多次上門欲追回損失,但公司已人去留空。張軍攝

金姐曾多次上門欲追回損失,但公司已人去留空。張軍攝

鍾意就快D Share啦!