網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月18日 星期四

【希望早日平息】Sammi原諒安仔 梁漢文看過文章後﹕覺得好感動 __,Sammi,安仔,文章,梁漢文,許志安,郭晉安,鄭秀文,

Big Four一班朋友與安仔相交逾30年,見到安仔獲原諒,可算鬆一口氣。(IG圖片)
許志安的一班「BigFour」兄弟,對老友出軌一直保持沉默,不希望在傷口灑鹽。蘇永康日前在活動上透露曾與張衞健和梁漢文等朋友商量過,覺得現在應該給安仔 ...


許志安的一班「Big Four」兄弟,對老友出軌一直保持沉默,不希望在傷口灑鹽。蘇永康日前在活動上透露曾與張衞健和梁漢文等朋友商量過,覺得現在應該給安仔多一點空間,所以沒有打擾,只希望安仔和Sammi最後能手牽手渡過難關。

(相關新聞﹕ https://bit.ly/2IrwxO6 )

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



今日Sammi終於首度開腔,表示會原諒安仔,並希望「繼續一步步前行」。梁漢文今日回覆《蘋果》,表示看了Sammi的文章後很感動,他說﹕「其實馬明講得好啱嘅,只有Sammi先可以再為呢件事發言,所以我哋一路都唔回應所有傳媒,因為希望呢件事唔會再因為一啲回應而再發酵落去,所以今日睇到Sammi呢一段短短嘅文章,覺得好感動,亦希望呢件事,可以因為呢篇文章後,大家可以平息呢件事,大家可以重回正軌,讓Sammi可以更快投入番佢嘅演唱會,其他嘅嘢,或者留畀佢哋兩位,或當事人再自己處理。」





熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

相關新聞:【安心偷食】安仔取消個唱怕難找贊助商 隨時蝕場租?



星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



Big Four一班朋友與安仔相交逾30年,見到安仔獲原諒,可算鬆一口氣。(IG圖片) (IG圖片) (IG圖片)
Sammi首度開腔表示原諒安仔,身邊朋友都好感動。(IG圖片)

Sammi首度開腔表示原諒安仔,身邊朋友都好感動。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!