掃呢頁CODE去手機

2019年4月24日 星期三

【安心偷食】網民建議褫奪黃心穎港姐名銜 陸詩韻:我唔贊成 __,【安心偷食】,李詩韻,港姐,陸詩韻,黃心穎,

(右圖:資料圖片/左圖攝影:羅慧敏)
陸詩韻(Sharon)與何紫綸(Ann)今天於土瓜灣出席「亞洲太平洋國際小姐選舉(香港區)」記者會,Ann第2年作為主辦,她指今年參加的候選人比去年多 ...


陸詩韻(Sharon)與何紫綸(Ann)今天於土瓜灣出席「亞洲太平洋國際小姐選舉(香港區)」記者會,Ann第2年作為主辦,她指今年參加的候選人比去年多兩倍,她說:「今年會有好多training,禮儀、catwalk同gym等。」05年港姐亞軍的Sharon笑言訓練比港姐還多,她更會擔任導師,分享攞獎小貼士。

相關新聞:【安心事件】黃心穎獨留香閨終日以淚洗面 與世隔絕



問到「師妹」黃心穎的「安心偷食」事件,Sharon說:「感情嘅嘢係兩個人嘅事,外人好難去判斷,但係喺公開場合,言行舉止都應該要注意。」對於有網民建議褫奪黃心穎港姐的名銜,Sharon說:「選咗出嚟就屬於佢,我唔贊成,嗰一刻係屬於佢嘅,如果係虛報資料、虛報學歷講大話嘅就應該,但係當時攞咗就係值得嘅。」



而提到去年有候選佳麗林昕雨兼選港姐,Ann謂今年甄選候選佳麗會更嚴謹,問到若林昕雨再選能夠接受嗎?Ann說:「唔會嘞!佢高度有問題,上年國際賽其他賽區嘅佳麗好高,佢去嘅話會變童裝,今年首選係高,都想佢哋肥返啲、大隻返啲,上年有人瘦到入醫院。」





《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(右圖:資料圖片/左圖攝影:羅慧敏)  陸詩韻(Sharon)與何紫綸(Ann)今天於土瓜灣出席「亞洲太平洋國際小姐選舉(香港區)」記者會 陸詩韻(Sharon)與何紫綸(Ann)今天於土瓜灣出席「亞洲太平洋國際小姐選舉(香港區)」記者會
Ann第2年作為主辦,她指今年參加的候選人比去年多兩倍

Ann第2年作為主辦,她指今年參加的候選人比去年多兩倍
05年港姐亞軍Sharon笑言訓練比港姐還多

05年港姐亞軍Sharon笑言訓練比港姐還多

鍾意就快D Share啦!