網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月4日 星期四

代言護膚品唱埋廣告歌 杜汶澤反問廣告商:「你哋係咪搵錯人?」 __,杜汶澤,

代言護膚品唱埋廣告歌杜汶澤反問廣告商:「你哋係咪搵錯人?」37分鐘前杜汶澤(阿澤)近年的網台生意越做越出色,社交網站的followers突破七十萬,而 ...


  • 代言護膚品唱埋廣告歌 杜汶澤反問廣告商:「你哋係咪搵錯人?」
  • 37分鐘前






杜汶澤(阿澤)近年的網台生意越做越出色,社交網站的followers突破七十萬,而阿澤翻唱諷刺時的二次創作歌曲更好評如潮。最近,於香港新登場的日本健膚品牌看中阿澤貼地又幽默的形象,邀請阿澤作為品牌代言人。

阿澤表示今次是首次代言護膚品,向來搞笑抵死的他更「質疑」廣告商,「我都有問番尊貴客戶:『你哋會唔會搞錯呀?係咪搵錯人呀?哈哈。』佢話其實佢哋喺日本都係搵開搞笑藝人做代言嘅。」除了拍攝廣告,廣告商更睇中阿澤歌喉,搵佢唱埋廣告歌,「可能而家每個禮拜喺我自己個網台報新聞時,我都會錄首歌嘅關係,以至到有廣告商搵我嚟唱歌,真係犀利呀,呢次真係揚名立萬呀喂!」問他拍護膚品廣告有冇難度,他笑言:「大概就係我太過熱情嘅關係,所以導演成日喺我唱歌嘅時候夾硬嗌cut,然後同我講:『夠』」

除了阿澤,英皇小鮮肉男神楊天宇(Angus)亦有份於廣告中演出,Angus表示自己一向恨拍護膚品牌廣告,知道跟阿澤拍攝廣告,Angus話好興奮,「因為知道佢好有幽默感,每一次同前輩合作,都係期待多過緊張。」


鍾意就快D Share啦!