掃呢頁CODE去手機

2019年4月20日 星期六

許志安黃心穎偷食:播安仔嘅歌被網民狂插 森美咁解釋 __,安仔,森美,許志安,郭晉安,黃心穎,

森美話個首歌係節錄喺佢上周五嘅節目。藝人黃心穎日前在社交網發文,就與許志安偷食事件致歉,電台主持人森美給Like後,其社交網受到網民狂插留言表示感到失 ...


森美話個首歌係節錄喺佢上周五嘅節目。


藝人黃心穎日前在社交網發文,就與許志安偷食事件致歉,電台主持人森美給Like後,其社交網受到網民狂插留言表示感到失望。森美和拍檔小儀在電台主持節目時,播放了許志安(安仔)一首2014年一首作品《你的男人》,播完後森美和小儀已解釋,指歌曲是節錄自上周五的節目,當時歌曲是由聽眾點播的。但仍有網民又一窩鋒到了節目官方Facebook留言,問他們為何還要播安仔的歌,網民留言「仲播佢隻歌?叫佢聽番自己啲歌詞啦,仲有資格唱」、「上星期個Case好Sweet,但為何彈咗許志安的歌?個Mood差咗」、「好諷刺的一首歌」、 「請禁播某人的歌」。

森美解釋說:「今朝早播咗佢首歌,因為係上個禮拜個聽眾揀嘅,我哋每個禮拜都有呢個重播環節,會有上個星期節錄嘅片段,每次都將首歌放入去,因為我哋個幕後上星期已經剪輯好嘅內容,所以今日播完咗,我都有即刻喺個節目講係上星期個聽眾揀嘅,以免太敏感,(會否唔播安仔嘅歌?)我哋又唔會特別避忌,需要咪播囉。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!