掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

鍾欣潼:打機日化百美元買武器 阿嬌預告無底線演出 __,鍾欣潼,阿嬌,

藝人鍾欣潼(阿嬌)出席英皇電影《非分熟女》首映,她誇口指若有好題材,可嘗試演大膽戲份。問可會得到老友賴弘國批准?她說:「冇問呢啲嘢,都係做嘢。(佢承受 ...


藝人鍾欣潼(阿嬌)出席英皇電影《非分熟女》首映,她誇口指若有好題材,可嘗試演大膽戲份。問可會得到老友賴弘國批准?她說:「冇問呢啲嘢,都係做嘢。(佢承受到?)做嘢理佢吖!有機會接好角色唔容易,下下say no不如唔好接,呢個係我工作。(佢係你人生伴侶喎!)我都會講,唔會偷偷做。(點解今晚唔陪你睇戲?)佢唔喺香港。(有冇試過接咗工作,老公叫你推?)又未遇過,試吓!做嘢唔可以咁,一句say no不如唔好接。」

阿嬌坦言老公也曾叫她待在家當人妻,但她認為沒有工作會非常苦悶,而近日因迷上玩手機遊戲,為了過關買武器,每日花上近百美元。問至今總共花費了多少?阿嬌笑說:「我睇番啲短訊,一個道具都99蚊美金,都玩足半個月,起初我冇買㗎,但依家日日成千蚊,搞到今日都未掂個遊戲住,朋友話我買啲實物都叫做有件嘢,呢啲會喺空中飄走咗。(你可以同公司申請做電競手!)佢哋嗰啲好難,我嗰啲太低能,得㗎咩!?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!