掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

貼市貼士:【股民熱話】股樓齊升 真係大時代來臨? __,大時代,

今年以來,不但港股隨內地A股反覆上升,就連樓價亦快速完成調整,再展升勢。公、居屋又再頻頻傳出成交價破頂的消息,總之香港地股升樓升,呢一刻冇股冇樓就好閉 ...


今年以來,不但港股隨內地A股反覆上升,就連樓價亦快速完成調整,再展升勢。公、居屋又再頻頻傳出成交價破頂的消息,總之香港地股升樓升,呢一刻冇股冇樓就好閉翳!

說也奇怪,中美貿易戰都仲未傾得成,A股好似入咗無人之境,愈升愈有。究其原因,年初中國人民銀行全面降準,今個月開始又大幅減稅,下個月大降社保費用,變相以萬億元人民幣計的資金力挺經濟。

換言之,過去幾年的去槓桿,換來如今可以再用量寬刺激經濟的機會。雖然,經濟差先至會出現呢個情況,但環顧全球冇邊度經濟可以話唔差,包括美國都開始增長放緩,利率加唔起,大量平錢在市場搵出路,即使只係翻炒量寬,大家都樂意繼續自我陶醉,股市繼續升。

至於樓價,說到底是港府在開拓土地方面無能為力,供應根本無法滿足實際需要,加上量寬環境有利資產泡沫,樓價又再現升勢,不無原因。周一(1日)已有投資銀行順水推舟,唱好地產股,皆因樓價升,地產股當然受惠,重估潮有望隨即展開。

雖然不排除港府又再做啲小動作,以圖打擊炒風,但諸如此類的所謂「辣招」,這幾年已證實作用不大,除非落實新增土地供應,否則市民對於政府管理樓市的能力信心已每況愈下,相信即使有政策消息,影響只會是短暫,難以左右樓價升勢。

如是者,懶理係咪真正大時代,抑或只是泡沫爆破前的最後晚餐,反正人在魚缸,睇住位炒,謹守紀律,量力而為就是。呢一刻有股、有樓,又或者有股又有樓,當然樂見其成,安坐順風車。若然冇樓,正如筆者上周所言(https://bit.ly/2FMtPQE ),香港人買唔起樓,揸啲地產股喺手唔會有蝕底。

至於說指數走勢,恒指短線若企穩29,500點樓上,相信好快可以挑戰30,000點關口,初步睇會先回補去年6月中旬的下跌裂口位30,012至30,259點,基本上50日線抽穿250日線才一個星期,落場追貨都未算太遲,總之睇住條50日線做人,守穩呢條線之上就可以繼續穩坐釣魚船,唔使心急撤退。

東方產經專欄作者 股博士

─ ─ ─ ─ ─ ─

「東網Money18」全新功能「貼市貼士」,助你掌握投資先機

http://bit.ly/2sLtGDm

「互聯餘額」數據,助你掌握北水動向

http://money18.on.cc/connect/dqb.html


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!