網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月20日 星期六

蘇永康為Sammi開火 __,Sammi,蘇永康,鄭秀文,

蘇永康昨日稱有聯絡過鄭秀文,他表示對方狀況「OK」。
蘇永康昨日稱有聯絡過鄭秀文,他表示對方狀況「OK」。「安心偷食」事件震驚全城,鄭秀文前日在社交網發言原諒安仔,身為好友的蘇永康,當日就在Ig留言支持, ...


「安心偷食」事件震驚全城,鄭秀文前日在社交網發言原諒安仔,身為好友的蘇永康,當日就在Ig留言支持,豈料他竟被網民留言圍攻,康仔嬲爆向網民筆戰足足兩個多小時,他留言:「咁食花生因住鯁親呀……」隨後康仔又叫網民收聲。

昨日康仔在銅鑼灣舉行見面會,他似乎未受罵戰影響,跟現場fans玩遊戲及自拍。對於跟網民罵戰,康仔輕鬆地說:「今日係復活節開始,最開心係我覺得雨過天晴,學馬國明咁講,最有權去講嘅人都講咗,我哋呢啲塘邊鶴寫吓emoji就夠。」他續說:「今朝一早起身就見到一大堆短訊,好多係非常支持嘅朋友,支持嘅要感謝,另外有啲朋友都有發表言論權利,嚟到今日復活節,就應該抹咗去重新開始。」至於有否聯絡許志安?康仔說:「佢需要時間靜吓,我每日都有聯絡佢助手,Sammi有覆咗我,大家可以放心,佢OK嘅。」

採訪:馬建華

攝影:仇志德

相關新聞:心穎3個家姐受累




鍾意就快D Share啦!