網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月7日 星期二

【使徒臥底變身大家姐】李焯寧拍吳千語先戒食減15磅 __,吳千語,李焯寧,

【使徒臥底變身大家姐】李焯寧拍吳千語先戒食減15磅23分鐘前《使徒2》終極臥底李焯寜,近排再拍警匪片《戰毒》,不過Karen今次對手晤係好戲三哥苗僑偉 ...


  • 【使徒臥底變身大家姐】李焯寧拍吳千語先戒食減15磅
  • 23分鐘前






《使徒2》終極臥底李焯寜,近排再拍警匪片《戰毒》,不過Karen 今次對手晤係好戲三哥苗僑偉,而係食極唔肥的吳千語。

「我收到劇本,知道要同千語合作,有好多對手戲,即時減磅,除咗戒食量,仲戒埋澱粉質。朋友見我食得咁少,都問我會唔會餓住開工,不過慣咗又冇乜嘢。我而家仲飲好多水,一日差不多4公升,因為可排毒,助手每日飲1公升,我係佢四倍,開工時,佢不斷幫我斟水,真係幾忙。」她說。

其實 Karen仲會做運動,雙管齊下,一個月減成15磅,角色要她露腰兼露膊,減磅後的她,細了一個碼,有條件露小蠻腰。


鍾意就快D Share啦!