網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月7日 星期二

【《復仇者4》劇透,慎入!】蜘蛛仔Tom Holland 太down 歐遊散心 __,復仇者4,復仇者聯盟4,

上個月《復仇者聯盟4:終局之戰》(Advengers:Endgame)上畫,睇完三個半鐘,唔多唔少有啲感想想抒發吓,但係寫兩寫分分鐘劇透,「引起全家不 ...




上個月《復仇者聯盟4:終局之戰》(Advengers: Endgame)上畫,睇完三個半鐘,唔多唔少有啲感想想抒發吓,但係寫兩寫分分鐘劇透,「引起全家不便」,自然要忍下手。緊接《復仇4》,係7月上画的《蜘蛛俠:決戰千里》都好知訂劇透「引起全家不便」,所以男主角Tom Holland(湯姆賀倫),trailer開始前就倒米話未睇而又想睇《復仇4》嘅千其唔好睇。End game之後,蜘蛛仔想做番個正常人,返吓學,順手同班同學仔去個歐遊,但係世事總是不似預期,仲預到《斷背山》嘅Jack Gyllenhaal(積嘉倫賀)飾演嘅全新角色「神秘客」添!

新片要7月先有得睇,但係喺香港紮根香港40年的傳統餅店郭錦記將會在今個5月化身《蜘蛛俠:決戰千里》主題餅店,除了將店內打造成拍照打卡景點,更推出蜘蛛俠平安包及限量特別版紀念品。另外,蜘蛛俠會於5月12日快閃長洲太平清醮,在主題店擔任一日店長,與各位顧客拍照留念,各位蜘蛛俠迷萬勿錯過!


鍾意就快D Share啦!