網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月4日 星期六

《復仇者聯盟4》:【多圖】全城超英熱!網友炮製港版復仇者 __,復仇者聯盟,復仇者聯盟4,

大家覺得正唔正?漫威晒冷作《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers:Endgame)近日上映,Hit爆全城!有網民大玩P圖,把多位藝人包括謝安琪、 ...


大家覺得正唔正?


漫威晒冷作《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers:Endgame)近日上映,Hit爆全城!有網民大玩P圖,把多位藝人包括謝安琪、惠英紅、陶大宇、徐榮、黎諾懿等組成港版復仇者聯盟,形神俱似。當中歌手郭偉亮和杜麗莎的神級位置不變,依然是Iron Man及Marvel隊長外,惠英紅就變成古一、吳岱融化身奇異博士。而雷神的位置,依然由徐錦江擔正,唔使P圖似到十足!

陶大宇掩眼照射中箭

至於近日不少網民談論、大讚和鄭少秋在ViuTV劇集《詭探前傳》中鬥戲鬥出火花的陶大宇,原來也「上陣」成為鷹眼,由於他的招牌掩面動作深入民心,故大批網民搞笑的說:「掩住面都可以射箭?」陶大宇回覆東網說:「我都覺得『鷹眼』有啲似我,哈!喺戲中佢箭不虛發,咁好眼力,當然似我啦,人人都知我最鍾意掩面,習慣咗,真係唔使用對眼睇,都知邊個係人係鬼所以我掩住眼都可以射中箭!」

謝安琪唔覺似紅巫女

而化身為蜘蛛俠的黎諾懿則大表高興:「我都係超英迷,好開心成為超英一份子,如果套戲開港版,咁都可以諗起我。」而被P圖成為紅巫女的謝安琪則說:「我覺得好有創意,但睇落唔係好似我,都唔算係惡搞,反而幾有趣。」至於化身為嘉魔娜的滕麗名笑言:「可能大家睇得熊尚善(《愛.回家》角色)多,所以覺得我係世界上最恐怖嘅女人,張相幾好笑,唔錯!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!