網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月4日 星期六

女友「人肉速遞」驚喜記一世 __,

家樂認為畀到女友安全感最緊要!
女友「人肉速遞」驚喜記一世講到覺得歷任女友做得最Warm的一件事,家樂表示印象最深刻是︰「我喺外地佢突然間嚟搵我,其實分隔咗異地一段時間,係會特別掛住 ...


女友「人肉速遞」驚喜記一世

講到覺得歷任女友做得最Warm的一件事,家樂表示印象最深刻是︰「我喺外地佢突然間嚟搵我,其實分隔咗異地一段時間,係會特別掛住屋企人、朋友、女友,同埋喺冇諗過佢會出現嘅時候佢出現,嗰個驚喜係會記一世!(咁你對女友做過啲咩Surprise?)扮唔喺香港,跟住喺佢面前出現畀驚喜佢。」至於問到暖男定義,本身顧家的他表示:「可以令到女朋友好溫暖、好舒服、好有安全感嘅感覺。」

家樂幫人就義無反顧,到底自己有何心願想達成?他怕醜笑說想與女神鍾欣潼(阿嬌)食燭光晚餐︰「佢都上過你哋呢個節目!食完飯仲想同佢睇戲過二人世界,知佢結咗婚,但佢幸福我就好開心。」






鍾意就快D Share啦!