網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月1日 星期三

【男友入得梁家出得馬場】梁靖琪做運動收心養性 拖大隻男友睇賠率 __,梁靖琪,

與圈外男友Jon拍拖年多的Toby梁靖琪,雖然甚少在網上放閃,其實與男友感情十分穩定,年初更一起到柬埔寨做義工。早兩天舉行的賽馬日,梁家大舉出動入馬場 ...




與圈外男友Jon拍拖年多的Toby梁靖琪,雖然甚少在網上放閃,其實與男友感情十分穩定,年初更一起到柬埔寨做義工。

早兩天舉行的賽馬日,梁家大舉出動入馬場,更看到Toby帶同男友出席,看來梁家上下也很接受這位男友。男友Jon同Toby父親梁家樹有傾有講,更把Toby拋在後方,

好彩幾步後就馬上回頭等回Toby,十分細心。

之後一家人齊齊看賠率,阿Jon同Toby不時耳語,全程也十指緊扣,難道怕人多會走失女友?

Toby自從2014年與前夫離婚後,感情事變得低調,不單只零緋聞,閒來更做運動,上個月並受了洗,明顯收心養性,不知道兩人何時修成正果呢?


鍾意就快D Share啦!