掃呢頁CODE去手機

2019年5月17日 星期五

【物輕情意重】唔使老公送名貴首飾 貝安琪家傳之寶留畀新抱 __,貝安琪,

(攝影:曹家誠)
貝安琪指會將家傳之寶送給囝囝未來的太太。貝安琪(Ankie)今日到中環為珠寶拍賣預展擔任模特兒,戴上總值一億元的珠寶作示範,雖然經驗豐富,但Ankie ...


貝安琪指會將家傳之寶送給囝囝未來的太太。 貝安琪指會將家傳之寶送給囝囝未來的太太。

貝安琪(Ankie)今日到中環為珠寶拍賣預展擔任模特兒,戴上總值一億元的珠寶作示範,雖然經驗豐富,但Ankie接受訪問時表示,每次戴上名貴珠寶難免心情緊張,她稱自己同樣喜歡各類寶石,包括玉石、鑽石和紅寶石等,但自從囝囝出世後就不常配戴:「因為怕戴住整親囝囝,所以我都好少戴,唯有去Event先會拎出嚟。」



問到可有家傳之寶?她說:「媽咪將爸爸以前親自Design畀佢嘅戒指送咗畀我,我遲啲會送畀第時囝囝嘅太太。」問到丈夫可有不時送上首飾?她說:「我哋大家好有愛,我冇要佢送好名貴嘅嘢,不過佢話等到周年紀念就會自己Design畀我。」但Ankie笑言丈夫未有明確表示那一年的周年紀念。







【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

---------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let’s Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!