掃呢頁CODE去手機

2019年5月17日 星期五

麥美恩:麥美恩認與許文軒有發展 森美睇好 __,森美,麥美恩,

麥美恩與許文軒節目搵嚟森美做嘉賓。藝員麥美恩、戴祖儀、許文軒、鄧智堅等在將軍澳電視城為無綫節目《粵講粵㜺鬼》拍攝外景,嘉賓則由森美與林宣妤擔任。森美一 ...


麥美恩與許文軒節目搵嚟森美做嘉賓。


藝員麥美恩、戴祖儀、許文軒、鄧智堅等在將軍澳電視城為無綫節目《粵講粵㜺鬼》拍攝外景,嘉賓則由森美 與林宣妤擔任。

森美一向支持推廣廣東話,故在最後一集自薦擔任嘉賓,更提議麥美恩在節目中做他阿媽,他笑說:「佢話做我老婆,我話冇啲新意,不如做我阿媽啦。」

森美睇好許文軒做下個基仔

麥美恩則笑謂因森美自薦擔任嘉賓而要為他改劇情,變成他與「火水哥」爭「女神」林宣妤。問到麥美恩隨着節目完結是否與許文軒的緋聞也告終?她笑說:「唔係,仲有好多發展空間,希望節目再開。」森美又讚許文軒的表現以跳出娛樂新聞主持的框框,加上唱歌好聽,有機會成為同樣出身的下一個古巨基。

森美講到透過程式製成的「童顏」照大獲好評,他笑說:「我細個好醜樣,試過去旅行,有個導遊姐姐淨係唔同我傾偈,搞到我有童年陰影,細個生得可愛係好緊要,張相就好似我個仔,相信我個仔童年過得好過我。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!