掃呢頁CODE去手機

2019年5月17日 星期五

范冰冰:范冰冰西藏行善 官媒呼籲:勿用慈善洗白 __,范冰冰,

復出呢條路唔易行。內地女星范冰冰上年捲入「陰陽合同」嘅逃稅風波後消失咗一段時間,今年佢一改以往高調嘅作風,就算準備全面復出都冇做過宣傳,佢一有時間就去 ...


復出呢條路唔易行。


內地女星范冰冰上年捲入「陰陽合同」嘅逃稅風波後消失咗一段時間,今年佢一改以往高調嘅作風,就算準備全面復出都冇做過宣傳,佢一有時間就去做善事,好似早前去西藏為患病兒童祈福,因為高山反應結果噴到一地鼻血相當嚴重,唔少網民都讚佢有善心,正當以為佢嘅形象可以有大改善時,有內地官媒網站點評范冰冰表示:「切莫拿公益洗白自己!」

該網站喺微博以「任何單純的公益行為都該鼓勵支持」為題發文,指曾經犯錯的明星不要希望靠「做善事」洗白,文中舉出例子如柯震東及內地歌手滿文軍,佢哋曾試圖通過做公益扭轉形象而希望復出,不過大部分人都唔多支持。文中直指范冰冰盛傳復出就撞啱有去西藏行善出現高山反應噴血一事,令人好容易聯想為洗白。發文最後指出:「任何單純的公益行為都該鼓勵支持,但切莫試圖將此作為挽救自己事業星途的洗白器,公眾和法治社會的貢獻者、犧牲者經不起這樣的傷害。」睇嚟范冰冰真正復出嘅路都仲有一段距離。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!