網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月27日 星期一

朱敏瀚:生日都唔同余思霆過?朱敏瀚約咗第二個 __,余思霆,朱敏瀚,

好在唔係正日,唔係實嬲豬…無綫藝人朱敏瀚(Brian)雖然早前認戀華姐余思霆,不過日前(23日)佢27歲生日時就未有透露點同女友慶祝,更冇乘機「放閃」 ...


好在唔係正日,唔係實嬲豬…


無綫藝人朱敏瀚(Brian)雖然早前認戀華姐余思霆,不過日前(23日)佢27歲生日時就未有透露點同女友慶祝,更冇乘機「放閃」,貫徹一向低調嘅作風。呢日Brian終於大晒生日靚相,不過為佢慶祝嘅就唔係女友,而係好友羅天宇(Joey)!

Brian喺社交網多謝Joey送上生日禮物,不過相中見Joey送上嘅運動外套上,竟然貼有防盜器,搞到Brian忍唔住笑指:「收到一個有防盜器的生日禮物,可唔可以解釋吓?」仲標籤上「切勿高買」,而Joey亦笑指:「千辛萬苦得返嚟...你收咗佢啦...」二人互動相當搞笑。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!