網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月27日 星期一

鄧卓殷:單眼皮舊照曝光 鄧卓殷遭質疑整容 __,整容,鄧卓殷,

喂,真係唔同樣喎!港姐鄧卓殷近日被爆撻着大隻仔郭子豪,捲入小三風波!但佢否認呢件事,話只係帶郭子豪返教會!鄧卓殷成為新聞人物,是非就愈爆愈多!鄧卓殷日 ...


喂,真係唔同樣喎!


港姐鄧卓殷近日被爆撻着大隻仔郭子豪,捲入小三風波!但佢否認呢件事,話只係帶郭子豪返教會!

鄧卓殷成為新聞人物,是非就愈爆愈多!鄧卓殷日前出席公開活動,講到佢舊照被翻炒,個樣唔同晒,當時佢回應:「睇番舊相好驚訝,但我只箍過牙,相中我冇修眉冇化妝。」有讀者唔知係咪睇到呢篇報道啦,佢即時提供多張鄧卓殷讀書時嘅相,見佢嗰時單眼皮,依家就變雙眼皮,質疑佢整容咁話!

另外,讀者話鄧卓殷讀女校協恩中學時,同讀拔萃男書院嘅前男友喺教會認識,依家又帶郭子豪返教會,話佢有舖癮鍾意帶男仔返教會。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!