掃呢頁CODE去手機

2019年5月14日 星期二

【又有富二代求婚成功】打女JuJu收船廠後人鑽石求婚戒:我又喊又笑咁答應 __,富二代,

【又有富二代求婚成功】打女JuJu收船廠後人鑽石求婚戒:我又喊又笑咁答應12分鐘前JuJu宣布答應前保良局總理,船廠後人男友司徒永華求婚,原來她早前在 ...


  • 【又有富二代求婚成功】打女JuJu收船廠後人鑽石求婚戒:我又喊又笑咁答應
  • 12分鐘前






JuJu宣布答應前保良局總理,船廠後人男友司徒永華求婚,原來她早前在外地拍攝Netflix美劇《五行刺客》的,一直跟男友以電話聯絡,有一天,男友突然在她的家出現,給她一個驚嘉。

「入到屋見到成地都係玫瑰花瓣,行到露台見到求婚蛋糕,好多玫瑰花,係其中一朵有一隻鑽石戒指,跟住佢拎起隻戒指跪地叫我嫁畀佢,當時我又喊弓,因為第一次見佢咁緊張,我問點解有蛋糕,佢話自己食。之後佢仲煮咗法國菜畀我食,好開心。」她說。

身為導演的司徒永華,跟JuJu都是練武之人,大家都愛功夫和電影,所以有很多共同興趣。至於有冇定下婚期,她說:「我工作已經排得好密,嚟緊會宣傳陳果部九龍不敗,同去拍西片,又要參加五行刺客宣傳活動,好忙,所以好大機會要年尾先結婚。」


鍾意就快D Share啦!