掃呢頁CODE去手機

2019年5月24日 星期五

上恒商講Talk 王梓軒分享追夢:「莫忘初衷」 __,王梓軒,

上恒商講Talk王梓軒分享追夢:「莫忘初衷」29分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入上個月王梓軒為音樂舞台劇《利瑪竇》忙得不可開交, ...


  • 上恒商講Talk 王梓軒分享追夢:「莫忘初衷」
  • 29分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




上個月王梓軒為音樂舞台劇《利瑪竇》忙得不可開交,日前,梓軒為美國著名講座到恒生管理學院演講,主題是「Looking Forward」,並分享自己「追夢」的過程,今次有9位演講者,他們來自不同行業,有著名Youtuber Torres Pit (托哥)、企業家Andrew Chambers、建築師David Nesbitt、銀行家及教育工作者Dannie Cheung、更生人士Jeffrey Andrews等等。

當日梓軒演講詞講述的重點為莫忘初衷:「BB時乜都想做、乜都想試,但往往父母或長輩怕你受傷害而阻止,長大後,亦會遵循父母嘅教導,畢業後去銀行返工……之後我轉行做創作歌手,身邊人會有好多唔同嘅聲音,叫你唔好做,因為怕你辛苦,怕你條路難行,有時呢啲阻力會令你減低自信,又會令你懷疑自己能力等等……所以要多謝一直鼓勵以及俾機會我嘅前輩及監製。」

接著梓軒又分享剛演完舞台劇《利瑪竇》,他被這位傳教士嘅經歷影響了不少,其傳教嘅精神也令他深明堅持自己目標嘅重要性,梓軒話:「一個意大利神父遠道去中國傳教,雖然最終達唔到自己最初建立嘅目標,但其傳教嘅經歷對學術研究、文化交流都有好大貢獻!」梓軒呼籲學生們每遇到困難都不要輕易放棄,要堅持、繼續前行,千萬不要忘記自己嘅初衷!

雖然演講時間只有20分鐘,但梓軒花了不少時間準備,梓軒話:「兩個月前收到邀請,我就開始準備演講詞,希望我嘅經歷可以啟發到他人!」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!